شناسهٔ خبر: 6836069 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسکه منطقه امن اعلام شد

ارتش سوریه شهر حسکه را پس از بیرون راندن تروریست‌های داعشی از آخرین کانون‌های آنان در این شهر، منطقه امن اعلام کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد یگانی از نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی آخرین کانون‌های تروریستهای داعشی را در دانشکده های اقتصاد و مهندسی در شرق محله الزهور در جنوب حسکه از بین بردند. در درعا نیز یگانهایی از ارتش سوریه تعدادی از مواضع شبکه های تروریستی را نابود کردند. سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد همه اعضای یک گروه تروریستی تکفیری در عملیات ویژه شب گذشته یگانی از ارتش سوریه در شمال غربی تل زعتر در هشت کیلومتری شهر درعا به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آنان نیز در این عملیات منهدم شد. انتهای پیام/