شناسهٔ خبر: 68360287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمجید آنگه پوستکوگلو از ستاره کره‌ای؛

تا آخر عمر همین‌جا - تمجید سرمربی از سون!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، حسابی از عملکرد سون هیونگ مین در تیمش رضایت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از پرگل ترین بازی های هفته دوم لیگ انگلیس، روز شنبه تاتنهام و اورتون در ورزشگاه خانگی‌اسپرز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آنگه پوستکوگلو با نتیجه ۴-۰ از سد مهمان خود گذشتند.

ستاره بی چون و چرای این دیدار کسی نبود جز سون هیونگ مین که در آستانه دهمین سالروز پیوستنش به تاتنهام، با بریس خود نقش پررنگی در نخستین برد فصل تیمش ایفا کرد.

درخشش ستاره کره‌ای تاتنهام، تحسین آنگه پوستکوگلو سرمربی این تیم را هم برانگیخت و او امروز در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه به تجمید از شماره هفت تیمش پرداخت. آنگه پوستکوگلو گفت: "سون هیونگ بازیکن به‌شدت تاثیر گذاری در ترکیب تاتنهام است و من از اینکه او در تیمم حضور دارد بسیار خوشحالم.

2022078

طبیعتا هیچ تضمینی در این مورد وجود ندارد اما امیدوارم او تا آخر دوران فوتبالش در تاتنهام حضور داشته باشد. در بازی مقابل اورتون، می‌دانستیم تیم حریف برنامه ویژه‌ای‌ برای بازی‌سازی از عقب میدان توسط جوردن پیکفورد دارد و به همین دلیل سون را در نوک خط حمله قرار دادیم تا با سرعت بالای خود، کار پرس را انجام داد و خوشبختانه توانستیم از این طریق به یک گل نیز برسیم."

نظر شما