شناسهٔ خبر: 68357821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

برپایی غرفه زنان جبهه مقاومت در پیاده راه فرهنگی رشت

رشت- مجری موکب مادران مقاومت گفت: موکب مادران مقاومت به مدت ۵ روز همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه روز اربعین برپا شده است.

صاحب‌خبر -

سحر یوسفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موکب مادران مقاومت به مدت ۵ روز همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه روز اربعین برپا شده است، اظهار کرد: تصاویری مادران مقاومت و پوستری از معرفی کتاب مربوط به زنان مقاومت در این موکب به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه توزیع سربند منقش به نام «حضرت زینب (س)» و برچسب گوشی به شکل غزه با عنوان کربلا طریق الاقصی صورت گرفته است، گفت: پویش عکاسی با «المان فلسطین» و پذیرایی نیز از برنامه‌های شاخص این موکب بوده است.

مجری برپایی موکب مادران مقاومت با تاکید بر نقش بانوان در جبهه مقاومت گفت: زنان جبهه مقاومت با استقامت و صبر خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، واقعیت ذات پلید این رژیم را به جهانیان نشان داند و ما با بزرگداشت نام زنان جبهه مقاومت حمایت و همراهی خود را اعلام می‌کنیم

وی تصریح کرد: این موکب زیر نظر امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان همزمان با ایام اربعین در پیاده راه فرهنگی رشت برپا شده است.

نظر شما