شناسهٔ خبر: 68357273 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سخنرانی «سیدحسن نصرالله» درباره عملیات انتقام ترور فواد شکر آغاز شد

صاحب‌خبر -
سخنرانی «سیدحسن نصرالله» درباره عملیات انتقام ترور فواد شکر آغاز شد
خبرگزاری آریا - دبیرکل حزب الله لبنان صبح امروز (یکشنبه) پس از مرحله اول حمله سنگین نیروهای مقاومت به عمق فلسطین اشغالی که در پاسخ به ترور فواد شکر (فرمانده ارشد حزب الله) صورت گرفت اعلام کرد که عصر امروز سخنرانی خواهد کرد. وی در این سخنرانی همچنین در رد ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله پیش دستانه به حزب الله مطالبی را ایراد خواهد کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان غروز یکشنبه در آغاز سخنان خود که با هدف تشریح عملیات امروز مقاومت در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد حزب الله در حال انجام است، ابتدا از دولت عراق و مردم سخاوتمند این کشور به خاطر امنیت، و رفاهی که برای میلیون ها زایر امام حسین (ع) فراهم کردندر و آنچه در این مهمان نوازی خرج و هزینه می کنند، تشکر کرد. وی گفت که سخاوت مردم و دولت عراق هیچ محدودیتی ندارد.
وی گفت: به رزمندگان و مجاهدان قهرمان و شجاع مقاومت که چون کوه ها در زمین استوارند و به رزمندگان قهرمان مقاومت در غزه، عراق و یمن درود می فرستم.
***********
رسانه‌های صهیونیستی صبح امروز از شلیک و پرتاب دست کم 300 موشک و پهپاد از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند.
در همین حال حزب‌الله لبنان ظهر امروز از پایان مرحله نخست پاسخ به ترور فرمانده جهادی ارشد خود با شلیک 320 موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.
حزب‌الله لبنان در دومین بیانیه خود طی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: اولاً با استعانت از خداوند متعال مرحله اول (پاسخ به ترور فواد شکر) با موفقیت کامل به پایان رسیده است.
در این بیانیه آمده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپادهای تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.
حزب‌الله اعلام کرد: ثانیاً تعداد موشک‌های کاتیوشا پرتاب شده به سمت مواضع دشمن تاکنون از 320 فروند فراتر رفته است.
در ادامه این بیانیه آمده است: سوم، مواضعی که به یاری خداوند متعال هدف قرار گرفتند و آسیب دیدند شامل پایگاه «میرون»، پایگاه «ناوی زیو»، پایگاه «زعتون»، پایگاه «الزاعوره»، پایگاه «السهل»، پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه، پادگان «یو اف» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «نفح» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «یردن» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «عین زی تیم» و پادگان «راموت نفتالی» هستند.
حزب‌الله در ادامه اضافه کرد: چهارم، بقیه جزئیات در مورد عملیات نظامی در بیانیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.
این جنبش خطاب به رژیم اشغالگر اعلام کرد: مقاومت اسلامی در لبنان در حال حاضر و در این لحظات در بالاترین سطح از آمادگی خود قرار دارد و مجازات رژیم صهیونیستی در صورت هرگونه تجاوز به ویژه در صورت آسیب دیدن غیرنظامیان، بسیار شدید خواهد بود.

نظر شما