شناسهٔ خبر: 68347038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد؛

خدمت‌رسانی ۱۳۱ دستگاه اتوبوس بین شهری به زائران در مرز خسروی

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خدمت‌رسانی ۱۳۱ دستگاه اتوبوس بین شهری به زائران در مرز خسروی خبر داد.

صاحب‌خبر -

شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، آغاز پیک بازگشت زاران از مرز خسروی، اظهار کرد: اوج بازگشت زائران از دوم تا چهارم شهریور ماه پیش بینی شده اما بر اساس تجربه سال‌های گذشته یک الی ۲ روز پس از ایام اربعین این موج بازگشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تردد در مسیر خروج از کشور در روزهای پایانی رو به کاهش است، افزود: در شبانه روز گذشته پنج هزار و ۹۰۰ نفر از مرز خسروی خارج شدند و در مقابل ۵۴ هزار و ۹۶۰ نفر از مرز خسروی به کشور بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بز اساس آمار ۲۰ هزار نفر از زائرانی که از مرز خسروی از کشور خارج شدند هنوز بازگشتند اما زائرانی که بازگشتند می‌توانند از سیستم حمل و نقل شامل اتوبوسرانی، مینی بوس و سواری به شهرهای خود بازگردند.

کهریزی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۳۱ دستگاه اتوبوس از مرز خسروی برای تردد به سایر نقاط کشور عبور کردند هم‌چنین علاوه بر جانمایی اتوبوس‌های مسافربری به صورت حضوری در مرز خسروی ۷۰ هزار بلیط پیش فروش برای شهرهای اصفهان، قم چ البرزی از مقصد خسروی انجام گرفته است.

وی در پایان با تاکید بر هماهنگی با تعاونی و انجمن‌های مربوط به پیش فروش برای تردد زائران از مرز خسروی، گفت: بر همین اساس زائران بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند با طی کردن فاصله کمتر از ۳۰۰ متر به تمامی استان‌های به اتوبوس‌های استان مقصد برسند.

نظر شما