شناسهٔ خبر: 68345740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان جزئیات برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در زنجان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدعلی نجفی‌راد فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: هرساله مراسم جاماندگان اربعین حسینی در مراکز استان‌های کشور از جمله زنجان در روز اربعین حسینی برای کسانی که به هر دلیلی نتوانستند در مراسم پیاده‌روی اربعین(نجف تا کربلا) شرکت کنند، برگزار می‌شود.

وی گفت: بر همین اساس فردا مراسم جاماندگان اربعین در زنجان از صبح ساعت 6 صبح روز یکشنبه چهارم شهریور ماه از سد خاکی گاوازنگ آغاز خواهد شد. پایان خاصی هم برای این مراسم پیش‌بینی نشده چرا که سال‌های گذشته تا ساعت 12 شب هم طول کشیده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه 90 موکب در مسیر سد گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام پیش‌بینی شده است، گفت: هیأت‌های مذهبی، کانون‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، تشکل‌های مختلف مردمی و برخی دستگاه‌های اجرایی در این مسیر اقدام به برپایی موکب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم از جمله برق و گاز و ... توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان و شهرداری برای این مسیر مهیا شده است، مطرح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 هزار نفر از مردمان مؤمن و ولایتمدار زنجان در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما