شناسهٔ خبر: 68337010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امضا با سامو اومورودیون تا 2029

رسمی: پورتو جانشین طارمی را خرید

سامو اومورودیون، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، از امروز برای پورتو بازی خواهد کرد. آبی‌ها بابت 50 درصد مالکیت او، 15 میلیون پرداخت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو ساعاتی پیش تایید کرد که سامو اومورودیون را به پورتو واگذار کرده است.هر دو باشگاه صبح امروز انتقال مهاجم 20 ساله به تیم پرتغالی را اعلام کردند و پورتو برای 50 درصد از حق مالکیت سامو، 15 میلیون پرداخت کرده است.

اومورودیون برای پنج فصل تا سال 2029 با باشگاه جدیدش قرارداد امضا کرده و بند فسخ او 100 میلیون یورو است. علاوه بر این، پورتو می‌تواند در هر یک از دو سال آینده 15 درصد بیشتر از حق مالکیت او را در ازای 5 میلیون یوروی دیگر به دست آورد. یعنی پورتو می‌تواند 80 درصد از مالکیت سامو را در سال 2026 با 25 میلیون یورو داشته باشد.

2072022

سامو در حالی راهی پورتو شد که پیش از این با چلسی به توافق رسیده بود، ولی در نهایت باشگاه لندنی حاضر به پرداخت 40 میلیون یورو نشد و به جای سامو در نهایت ژوائو فلیکس را از اتلتیکو خرید.

سامو بعد از نهایی شدن انتقالش به پورتو گفت: «این یک افتخار است که بخشی از باشگاهی با تاریخ عظیم پورتو باشم. من مسئولیت بازی در اینجا را می‌دانم، جایی که مهاجمانی مانند گومز، ژاردل، فالکائو و جکسون مارتینز بازی کرده‌اند، اما می‌دانم که آماده هستم.»
سامو که اخیرا با اسپانیا قهرمان المپیک شد بدون بازی رسمی با اتلتیکو خداحافظی کرد. سامو فصل قبل قرضی برای آلاوس بازی کرد و هشت گل در لالیگا به ثمر رساند. اکنون باید دید او می‌تواند جانشین خوبی برای مهدی طارمی در پورتو باشد یا خیر.

2072023

نظر شما