شناسهٔ خبر: 68336063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای عجیب: ستاره چلسی به یونایتد می‌رود

جیمی کاراگر معتقد است که احتمال جدایی کول پالمر در صورت ادامه‌دار شدن ناکامی چلسی در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر که به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان بود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچسترسیتی را ترک کرد و به چلسی پیوست و خیلی زود توانست به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شود و عملکرد بسیار درخشانی را در رقابت‌های فصل گذشته به نمایش گذاشت.

درخشش او حتی باعث شد که به اردوی تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود و حالا هم آماده است تا بار دیگر بتواند به این تیم و انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید چلسی برای عبور از بحران به وجود آمده و کسب موفقیت در رقابت‌های فصل جدید کمک کند.

2065988

با این حال، کاراگر معتقد است که ادامه روند ناکامی‌های چلسی باعث جدایی او خواهد شد. او در این باره به The Overlap گفت: «اگر چلسی فصل ضعیف دیگری را پشت سر بگذارد، شاید شرایط فرق کند. پیش از این درباره این موضوع صحبت کرده بودیم که منچستریونایتد مشکل جدی در بال چپ خط حمله دارد.

پالمر هم یکی از طرفداران جدی یونایتد است، این طور نیست؟ این احتمال وجود دارد که آنها در فاصله ۱۲ ماه آینده به فکر جذب این بازیکن باشند. من فکر می‌کنم این اتفاقی است که ممکن است رخ دهد. بله، شاید شاهد پیوستن کول پالمر به منچستریونایتد در تابستان آینده باشیم.»

نظر شما