شناسهٔ خبر: 68335494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

فعالیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پهنه اصفهان مردمی سازی می‌شود

سعید احمدی

معاون امور سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از مردمی سازی فعالیت‌های اداره‌کل در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مشارکت نخبگان و فعالان استان در این ۳ حوزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۳ شهریورماه، دومین نشست هم‌اندیشی مسئولان و نمایندگان کارگروه مردمی سازی اداره‌کل با حضور محمدرضا اکبری دستیار مردمی سازی مدیرکل و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست محمدرضا اکبری معاون سرمایه‌گذاری و دستیار مردمی سازی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: تلاش داریم تا با شناسایی و جلب مشارکت نخبگان و فعالان استان در حوزه‌های فعالیت اداره‌کل شرایطی را فراهم کنیم تا مردم به‌عنوان مالکان اصلی میراث‌فرهنگی، مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

معاون سرمایه‌گذاری استان اصفهان ادامه داد: با توجه به شکل‌گیری کارگروه مردمی سازی در اداره‌کل، مقرر شد تا نخبگان از میان جوامع، سمن‌ها و سایر فعالان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شناسایی و سپس به این کارگروه معرفی تا در قالب برنامه اقدام مشترک، کارگروه هیئت اندیشه‌ورز بخش‌های دولتی و مردمی به‌منظور جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم برای تصمیم‌گیری ویژه حفاظت از میراث‌فرهنگی، ترویج صنایع‌دستی و توسعه گردشگری فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/

نظر شما