شناسهٔ خبر: 68334052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سیدحسن خمینی:

با حضور دکتر پزشکیان امیدی در دل مردم ایجاد شد

تولیت حرم امام خمینی(ره) گفت: با حضور دکتر پزشکیان امیدی در دل مردم ایجاد شد و این سرمایه اساسی یک دولت است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «سیدحسن خمینی» صبح شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ در آئین حضور هیات دولت در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مناسبت هفته دولت و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند.

تولیت حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: عهدی که با امام(ره) بسته‌ایم شکستنی نیست، امام علی(ع) میفرمایند اگر عهدی ببندید و رعایت نکنید، خیانت کرده‌اید. وفای به عهد بالاترین درجه اخلاق است، ایشان می فرمایند مشرکین هم خود را به وفای عهد پایبند می‌دانند. خیانت در وفای به عهد ممکن است در کوتاه مدت نفعی داشته باشد اما در بلند مدت موجب ضرر برای همه است.

وی گفت: دولت با مردم عهدی بسته است. خدا هم با ما عهد بسته است. باید همه به عهد خود وفادار باشیم.

وی تصریح کرد: آن چیزی که مردم در این سه چهار ماه در سیمای رئیس جمهور محترم دیدند، صداقت و پایمردی بر عهد است، با حضور دکتر پزشکیان امیدی در دل مردم ایجاد شد و این سرمایه اساسی یک دولت است.

 هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما