شناسهٔ خبر: 68332051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صدور ۳۶۰۰ گذرنامه زیارتی اربعین در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با فراوانی جمعیت در شهرستان‌های شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر، از ابتدای مردادماه سال جاری ۱۸هزار و ۴۶۵ فقره گذرنامه بین المللی و ۳ هزار و ۶۴۶ گذرنامه زیارتی اربعین صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با بیان این که پلیس ضمن بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته به منظور تسهیل و تسریع در تردد زائران عزیز در اربعین حسینی تمهیدات لازم را اندیشیده است، اظهار داشت: همکاران پرتلاشم در انتظامی غرب استان تهران، همه همت خودشان را به کار بستند تا فرایند صدور گذرنامه به کمترین زمان ممکن و راحت ترین نحو انجام شود.

وی افزود: کارکنان پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در اداره مهاجرت و گذرنامه با فعالیت جهادی، شبانه روزی و خدمات مضاعف خود سعی دارند روند خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ودمراجعان را سرعت داده وخدمات رسانی خوبی به شهروندان و مراجعان داشته باشند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با فراوانی جمعیت در انتظامی غرب استان تهران و شهرستان‌های شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر، از ابتدای مردادماه سال جاری 18هزار و 465 فقره گذرنامه بین المللی و 3 هزار و 646 گذرنامه زیارتی اربعین برای مراجعان و شهروندان صادر شده است.

سردار عزیزی اعلام داشت: فارغ از مراجعه حضوری شهروندان و اخذ خدمات انتظامی، روزانه بین 300 الی 400 نفر از شهروندان ساکن در غرب استان تهران از طریق اپلیکیشن "پلیس من" درخواست گذرنامه زیارتی اربعین حسینی را به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: از ابتدای مرداد ماه اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس غرب استان تهران به 15هزار و 827 شهروند مراجعه کننده به پلیس امنیت عمومی، خدمات انتظامی ارائه داده و مشاوره ها و راهنمائی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته و در یک ماه گذشته، به بیش از 3هزار و 600 نفر از شهروندان مراجع که دارای مشکل مغایرت اطلاعات هویتی داشتند خدمات ارائه شده و نسبت به رفع نقص اقدام شده است.

وی ضمن توصیه به متقاضیان برای بهره گیری از برنامه کاربردی"پلیس من"اظهارداشت: در این صورت نیازی به مراجعه حضوری نیست و چه بسا درخواست هایی که از طریق این برنامه، اقدام شود با سرعت بیشتری چاپ و ارسال می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان این که در روزهای اخیر، شاهد افزایش جمعیت در مراکز گذرنامه و همچنین افزایش درخواست ها از طریق برنامه کاربردی "پلیس من" هستیم، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز و مراجعان اطمینان خاطر داشته باشند خدمت گزارانشان در پلیس امنیت عمومی به صورت جهادی و شبانه روزی سعی بر ارائه بهترین خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما