شناسهٔ خبر: 68331799 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

حزب الله مواضع رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که روز جمعه در ۱۵ عملیات از جمله با حمله موشکی، راکتی و توپخانه‌ای مواضع و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را درهم کوبیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و حمله به غیرنظامیان ساکن روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت، تجهیزات جاسوسی مقر نظارت هوایی در پایگاه نظامی «میرون» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و منهدم کردند.

حمله توپخانه‌ای به پایگاه نظامی «المالکیه»، حمله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف تپه «الخزان»، حمله موشکی به به پایگاه «رویسات العلم» و «السماقه» در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» لبنان و حمله به یگان توپخانه رژیم صهیونیستی در «خربه ماعر» از دیگر عملیات‌های حزب الله در روز جمعه بوده است.

مقر فرماندهی تیپ شمال ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «عین زیتیم»، تجهیزات جاسوسی و محل استقرار نظامیان صهیونیست در پایگاه «المطله»، پادگان «رامیم»، پایگاه «حدب یارون»، تجهیزات جاسوسی در پایگاه «العباد»، پادگان «زرعیت»، پادگان نظامی «یفتاح» و شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» از دیگر اهداف عملیات‌های حزب الله بوده است.

این بزرگترین عملیات مقاومت اسلامی لبنان از ۳۵ روز پیش علیه اهداف رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه اعلام کرد که بیش از یکصد موشک و راکت از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد که حدود ۴۰ موشک از خاک لبنان به سوی شهرک کریات شمونه و مناطق اطراف آن شلیک شد.

شهرداری این شهرک صهیونیست نشین از ساکنان خواسته بود، تا اطلاع بعدی در پناهگاه‌ها بمانند.

نظر شما