شناسهٔ خبر: 68330684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یحیی - حامد لک: چهارسال بعد از آن دوران طلایی

حامد لک در دومین بازی، به نخستین کلین شیت خود در فصل جدید رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه تقابل حساس فولاد و مس در اهواز، حامد لک با مربی سابقش در پرسپولیس خوش و بش گرمی‌ داشت. زمانی که حامد در آرزوی حضور در قفس توری تیم محبوبش یعنی پرسپولیس بود، این یحیی گل‌محمدی بود که علی‌رغم برخی انتقادات، دروازه‌بان آن روزهای ماشین‌سازی را برای جانشینی علیرضا بیرانوند در لیگ بیستم برگزید.

یک هفته بعد از آمدن لک به پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای بازی‌های آسیایی متمرکز راهی قطر شدند. هیچکس انتظار آن درخشش را از لک در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ نداشت اما پرسپولیس با او در ۷ بازی تا فینال، تنها دو گل آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. یحیی مزد اعتمادش به لک را به خوبی پس‌گرفت و پرسپولیس بعد از دوسال باز هم فینالیست آسیا شد.

2071917

حالا دقیقا چهارسال از آن روزها به همین سرعت گذشته است. یحیی و لک رقیب يکديگر بودند و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. دروغ نیست اگر بگوییم یحیی گل‌محمدی، یکی از بزرگترین آرزوهای فوتبالی حامد لک یعنی حضور در پرسپولیس را برآورده کرد.

انصافاً لک هم در این مدت همیشه احترام گل‌محمدی را نگه داشته و با احترام بالایی با مربی سابقش برخورد کرده است. او حتی بعد از بازی دیشب،‌ از یحیی بابت سیوهایش مقابل فولاد عذرخواهی کرد.

2071918

نظر شما