شناسهٔ خبر: 68330629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیبالا قهرمان رم شد: شماره توتی را به او بدهید!

تصمیم پائولو دیبالا برای رد پیشنهاد عربستانی‌ها و ادامه حضورش در رم باعث خوشحالی هواداران این تیم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا پس از ترک یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به رم خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل شود و عملکرد قابل قبولی را هم در ترکیب آنها به نمایش گذاشت اما در چند روز گذشته در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته بود.

پیشنهاد قابل توجهی که از سوی باشگاه القادسیه عربستان به دست ستاره آرژانتینی رسید باعث شد که بسیاری از منابع نزدیک به او از جدایی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال خبر دهند و حتی گفته شد که او با هم تیمی‌هایش هم خداحافظی کرده بود اما شرایط به شکلی پیش رفت که در لحظات آخر به این پیشنهاد و دستمزد سالانه ۲۵ میلیون یورویی پاسخ منفی داد تا در این تیم ماندگار شود.

این تصمیم باعث شده است که بسیاری از هواداران رم با تجمع مقابل خانه او در این شهر از این بازیکن تشکر کنم و نشان دهند که قدردان علاقه‎‌اش به این تیم هستند. ایوان زازارونی، خبرنگار معروف، هم در کوریره دلو اسپورت نوشت: «من اطمینان دارم که دیبالا استقبالی که شایسته‌اش است را از سوی هواداران رم در بازی هفته آینده دریافت خواهد کرد.

من مطمئن هستم که حتی فرانچسکو توتی هم از این اتفاق خوشحال است و مشکلی با پوشیدن شماره ۱۰ توسط این بازیکن ندارد.»

توتی تمام دوران فوتبالش را با پیراهن رم سپری کرد و حاضر نشد به هیچ باشگاه دیگری ملحق شود و با وجود این که این باشگاه پس از خداحافظی از دنیای فوتبال شماره ۱۰ که متعلق به او بود را بازنشسته نکرد اما هیچ بازیکنی از سال ۲۰۱۷ تا به حال این پیراهن را به تن نکرده است.

نظر شما