شناسهٔ خبر: 68329838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ربیعی: میزبانی‌ بدون هواداران سخت است

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: امیدواریم فرآیند استانداردسازی ورزشگاه‌ها که آغاز شده، به نتیجه برسد و ورزشگاه ها به استاندارد مدنظر afc برسند چرا که برای تیمهایی مانند ذوب‌آهن و چادرملو سخت است که میزبانی‌هایشان بدون حضور هواداران برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،ربیعی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل هوادار در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهارداشت: ابتدا خسته نباشید میگم به تیم هوادار، کادر فنی و بازیکنان هر دو تا تیم زحمت کشیدند؛ در رابطه با خود بازی این پیش بینی را داشتیم که تیم هوادار زمان بیشتری از بازی، توپ را در اختیار ما قرار می‌دهد و با دفاع فشرده می‌تواند از حملات ما جلوگیری کند، فکر می‌کنم کارشان را در بخش زیادی از بازی درست انجام دادند.

وی افرود: ما هم مراحل اول و دوم بازی‌سازی را داشتیم، مخصوصا تا پشت محوطه تیم حریف اما مقابل دفاع فشرده حریف باید از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم که موفق نبودیم.

سرمربی تیم  ذوب‌آهن گفت: تیم هوادار در ضد حملات، موقعیت های خطراتی روی دروازه ما ایجاد کرد. عمده مشکل ما در جلوی زمین است که باید در تمرینات برنامه بیشتری برای تقویت این بخش داشته باشیم.

 ربیعی عنوان کرد:شرایط زمین برای ما که تیم میزبان بودیم و هوادار که میهمان بود، ناشناخته بود و به نوعی می‌توان گفت که نتیجه تساوی بدون گل عادلانه بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که گریبان‌گیر ما شد، زمان نامشخص آغاز لیگ برتر بود؛ ابتدا صحبت از اواسط شهریورماه بود اما در نهایت 25 مرداد هفته اول برگزار شد و ما تنها 27 روز زمان برای آماده‌سازی و هماهنگی داشتیم.

سرمربی تیم  ذوب‌آهن گفت: امیدواریم فرآیند استانداردسازی ورزشگاه‌ها که آغاز شده، به نتیجه برسد و ورزشگاه ها به استاندارد مدنظر afc برسند چرا که برای تیمهایی مانند ذوب‌آهن و چادرملو سخت است که میزبانی‌هایشان بدون حضور هواداران برگزار شود.

انتهای پیام/282

 

نظر شما