شناسهٔ خبر: 68329157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ده نفره شدن باعث شد گل بخوریم؛

دقیقی: وی‌ای‌آر خوب است اما نه فقط در بازی‌های خاص!

شمس‌آذر درحالی مقابل چادرملو به تساوی یک بر یک رسید که از این تیم پیش بود و بعد از اخراج بازیکنش، گل تساوی را دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ''ورزش سه''، سعید دقیقی بعد از تساوی تیمش برابر چادرملو در ابتدا گفت: روز هوادار را به تمامی عزیزانی که در استادیوم و پای تلویزیون و با فوتبال زندگی می‌کنند تبریک می‌گویم. تبریک ویژه من به هواداران قزوینی است و همچنین اربعین حسینی را هم تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: قبل از گل زدن ما حریف بازی بسته و وقتی توپ می‌گرفتن در ضدحملات برنامه داشتند. ما مالکیت داشتیم و روی برنامه‌ای که داشتیم به گل هم رسیدیم. اما زمانی که دست بازیکن ما ناخواسته به پاپی خورد و بازیکن ما اخراج شد ۱۰ نفره شدیم و همان موقع هم گل خوردیم. تک موقعیت‌هایی که به حریف دادیم و از نظم خودمان دور شده بودیم. بازیکنان ما از نظر شرایط بدنی عقب هستند. باید از تعطیلات پیشِ رو استفاده کنیم و با شرایط بهتری فصل را دنبال کنیم.

ویدئو: 351056

او در خصوص دریافت گل تساوی گفت: وقتی تیم ۱۰ نفره شد و گل خوردیم مجبور به عقب‌نشینی شدیم. اما پیش از گل شرایط خوبی داشتیم. سیکل تمرینی مناسب و استراحت و خوب باعث بازی باکیفیت و نتیجه می‌شود. ما باید مدیریت بحران می‌کردیم و بهترین تصمیم‌گیری را برای اهداف کوتاه مدت انجام دهیم تا در این سه بازی به نتیجه خوبی برسیم. وقتی که آمدم ۸۰ درصد بازیکنان جدا شده بودند. فراز امامعلی، حسین گودرزی، و… از تیم جدا شدند ولی باید شرایط در ادامه فصل شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم.

دقیقی در خصوص وجود وی‌ای‌آر در برخی از مسابقات افزود: اینکه وی‌ای‌آر به ایران آمده جای شکر دارد. اینکه همه بازی‌ها نیست باعث ناراحتی است و عادلانه نیست. انشاالله تعدادش بیشتر شود و امیدوارم وزیر ورزش که انسانی فوتبالی است؛ از نظر زیرساختی کار کند و بتوانیم در همه استادیوم‌ها این تکنولوژی را داشته باشیم.

او ادامه داد: بازیکن من جلوی بازیکن حریف و مالک توپ بود. گفتند که دستش به صورت بازیکن حریف خورده و ما به نظر داور احترام می‌گذاریم.

نظر شما