شناسهٔ خبر: 68326708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه موقت سیراف:

مردم سیراف از بی‌آبی رنج می‌برند

حوزه/ حجت الاسلام رفیعی گفت: مردم بخش سیراف از بی‌آبی رنج می‌برند و بی‌انصافی است که آب شیرین کن باشد و مردم تشنه بمانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رفیعی امام جمعه موقت سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خداوند بر اساس صفت حنانیت خود بعضی از نعمت‌ها و امکانات را در اختیار انسان‌ها قرار داده که نعمت ارزنده ولایت و مکتب امام حسین(ع) از جمله این نعمت‌هاست.

وی افزود: امام حسین(ع) خورشید اعظم است و تابش و درخشش او روز به روز گسترده‌تر می‌شود و غوغای این روزهای اربعین اوج این شکوهمندی است.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: همواره باید خود را در معرض این نور قرار داده تا عیوب ما آشکار شود و در اصلاح عیوب‌ خود کوشا باشیم.

امام جمعه سیراف بیان کرد: همیشه عقیده دشمن بر این بوده که هرگاه در نبرد با جبهه حق به شکست نزدیک می‌شود، به افکار عمومی متوسل می‌شود.

حجت الاسلام رفیعی اضافه کرد: دشمن در زمان شکست به تخریب چهره‌های شاخص و رهبران جبهه حق نزد افکار عمومی پرداخته و با حرف‌های بی‌اساس و پراکندن شایعات علیه امام جامعه، اذهان عمومی را مشوش و سرگرم می کند تا به اهداف شوم خود برسد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن همین رویه را دنبال کرده و می‌خواهد افکار عمومی را نسبت به شخص رهبر معظم انقلاب بهم بریزد تا اندک اندک جوانان و نسل نو را از نعمت ولایت دور سازد.

حجت‌الاسلام رفیعی با تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، ابراز کرد: ادبیات ناب خدمت بی‌منت از اساسی‌ترین گفتمان‌های انقلاب است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت وفاق ملی و تشکر از مجلس که با رای اعتماد کامل تکلیف دولت چهاردهم را معلوم کرد، گفت: مردم بخش سیراف حقیقتا از بی‌آبی رنج می‌برند و بی‌انصافی است که آب شیرین کن باشد و مردم تشنه بمانند، پس انتظار می‌رود مسئولین تلاش کنند وضعیت آب بخش سیراف بهتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما