شناسهٔ خبر: 68326451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری از ۸۵ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره‌برداری از پنج طرح و پروژه ورزشی استان به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، پنج طرح و پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های مختلفی برای این هفته از سوی دستگاه ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده که بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است.

وی به بهره‌برداری از استخر سرپوشیده جانبازان و معلولان مجموعه 22 گولان شهر سنندج در هفته دولت اشاره کرد و افزود: پس از سال‌ها تعطیلی و عدم استفاده از این استخر به دلیل مستهلک بودن و استفاده نادرست و عدم نگهداری صحیح سیستم گرمایش و موتورخانه آن، با پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان، عملیات بازسازی این مجموعه از سال گذشته آغاز شده و اکنون این استخر آماده خدمت به جامعه مخاطب خود و مردم شهرستان سنندج است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، اعتبار هزینه شده برای تعمیرات اساسی، بهینه‌سازی و تجهیز سیستم گرمایشی و موتورخانه این استخر را مبلغ سه میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مجموعه در هفته دولت و با حضور مسئولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه امکانات و سرانه ورزشی در مناطق مختلف روستایی و شهری، ادامه داد: سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی نیز در این هفته افتتاح و در اختیار جامعه ورزشکاران روستایی قرار خواهد گرفت.

غلام‌ویسی با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه، زمین چمن مصنوعی روستای سرا در شهرستان سقز و زمین چمن مصنوعی روستای بالک در شهرستان مریوان به عنوان سه پروژه ورزشی روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: برای ساخت این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، همچنین از افتتاح و بهره‌برداری پروژه ورزشی زمین روباز گلف که به همت هیئت گلف استان و با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث شده است، خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی که زمین آن از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان و در مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج تأمین شده، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام/486/

نظر شما