شناسهٔ خبر: 68326450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

حادثه رانندگی در محور سنندج- دیواندره؛ 5 نفر کشته شدند حادثه رانندگی در محور سنندج- دیواندره؛ 5 نفر کشته شدند

سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس کردستان روز جمعه اظهار کرد: ساعت ۶ صبح امروز یک دستگاه سواری پیکان و وانت سایپا در محور سنندج- دیواندره، محدوده سه راهی سراب قامیش، به شدت با هم برخورد کردند که بر اثر آن سواری پیکان دچار حریق شد و پنج سرنشین آن در دم جان باختند. به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه راننده

صاحب‌خبر -

سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس کردستان روز جمعه اظهار کرد: ساعت ۶ صبح امروز یک دستگاه سواری پیکان و وانت سایپا در محور سنندج- دیواندره، محدوده سه راهی سراب قامیش، به شدت با هم برخورد کردند که بر اثر آن سواری پیکان دچار حریق شد و پنج سرنشین آن در دم جان باختند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه راننده سایپا هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، افزود: خستگی و خواب آلودگی راننده وانت سایپا عامل این حادثه بوده است.

ریییس پلیس راه کردستان از رانندگان خواست با توجه به تردد زائران اربعین از محورهای استان و ترافیک در جاده‌ها، در صورت خستگی و خواب آلودگی، از رانندگی اجتناب کرده و بعد از استراحت به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

سرهنگ گوهری تاکید کرد: رانندگان با توجه به کوهستانی بودن استان و کم عرض بودن جاده‌ها، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

 

منبع: etemadonline-672264

نظر شما