شناسهٔ خبر: 68326354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه بروجرد:

اجتماع عظیم اربعین پشتوانه ای محکم برای جبهه مقاومت است

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:اجتماع عظیم اربعین حسینی پشتوانه ای محکم برای جبهه مقاومت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی اوج نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام است افزود:اجتماع عظیم اربعین حسینی پشتوانه ای محکم برای جبهه مقاومت است .

وی با بیان اینکه هر آنچه در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مشاهده می‌شود سراسر خوبی، نیکی و مهربانی است اظهار داشت:همایش پیاده روی اربعین حسینی و انسجام وحدت جهان اسلام موجب یاس و ناامیدی اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است‌.

امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم بیان داشت: رئیس‌جمهور منتخب با آراء مردم انتخاب شد و مردم انتظار دارند مشکلاتی از قبیل گرانی،معیشت،مسکن و بیکاری را کاهش دهد و برای رفع این مشکلات چاره ای بیاندیشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ملت ایران ملتی بیدار ،آگاه و بصیر هستند و تا پای جان وفادار به نظام و انقلاب هستند خاطر نشان کرد:مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند و باید برای خدمت رسانی به مردم شبانه روزی تلاش جهادی داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر بسیار مردمی بودند که در جهت خدمت به مردم گام‌هایی برداشتند و دولت سیزدهم نیز کارهای مهمی در حوزه‌های عمرانی، تولیدی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام داد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمن با ترور شهید هنیه جواب و انتقام سختی خواهد گرفت خاطر نشان کرد: به دشمنان پاسخی داده می‌شود که دیگر جرات چنین اقداماتی را نداشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین گفت: انگلیس، روس و آمریکا بعد از اینکه وارد ایران شدند، رضاخان را بیرون کردند و این نشان دهنده این بود که بیگانگان برای پهلوی تصمیم می گرفتند و امروز ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی با وحدت و انسجام هرگز اجازه تصمیم در امورات کشور را به بیگانگان نخواهد داد.

نظر شما