شناسهٔ خبر: 68325123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه رشت تاکید کرد؛

لزوم جلوگیری از لجام گسیختگی قیمت ها توسط دولت چهاردهم

رشت- امام جمعه رشت گفت: مسوولان دولت چهاردهم جلوی بی نظمی و گرانی‌های لجام گسیخته را بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی، با تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار کرد: یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت در دولت، مخصوصاً آیت الله رئیسی و همراهانش را گرامی می‌داریم و قدردان زحمات همه کسانی که در دولت به مردم خدمت می‌کنند هستیم.

وی با اشاره به کسب رأی اعتماد همه وزیران پیشنهادی رئیس جمهور از مجلس افزود: کنترل قیمت‌ها مهم‌ترین خواسته ما و مردم از دولت چهاردهم است چرا که این لجام گسیختگی قیمت‌ها ملت ما را رنج می‌دهد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پیگیری و ادامه تلاش‌های رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم و اتمام پروژه‌های در دست اجرا را در دستور کار قرار دهند، گفت: دولت چهاردهم توجه به مطالبات رهبری و مردمی نظیر وضعیت فرهنگی، تولید و… را با رصد و برنامه ریزی ها مد نظر و آسیب‌های فرهنگی را رفع کنند.

امام جمعه رشت به سوم شهریور و اشغال ایران توسط متفقین اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ ایران از این اشغال خاطرات تلخی دارد ایران در طول تاریخ آسیب‌ها دیده‌اند ملت‌ها و برخی همسایگان چون لهستان، افغانستان و… هنوز محبت مردم را فراموش نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی برای کشور و دنیا داشته است، اضافه کرد: پهلوی‌های خائن و افرادی چون رضاخان و محمد رضا ظلم و خیانت فراوانی بر علیه کشور و ملت انجام دادند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را ندارند و همواره از راه‌های مختلف در پی توطئه علیه نظام هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی بیش از ۳ میلیون ایرانی در این رزمایش عظیم اضافه کرد: روایتی از امام صادق داریم که راهپیمایان اربعین برای هر گامی که برای زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) بر می‌دارند، اجر و برکات زیادی دریافت می‌کنند.

فلاحتی از برپایی موکب‌های خودجوش مردمی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و گفت: امروز جریان اربعین افکار جهانیان را به سوی امام حسین می‌کشاند و ایشان را در دنیا معرفی می‌کند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اضافه کرد: همه قدرت‌های پوشالی و همه کسانی که از این رژیم جعلی حمایت کردند بدانند که نابودی اسرائیل نزدیک است و به زودی به درک واصل خواهد شد.

امام جمعه رشت در پایان به مهم‌ترین معضل حوزه پسماند تالاب و محیط زیست استان گیلان اشاره کرد، گفت: زمین خواران و مشکلات روستاییان در حوزه ساخت مسکن در روستاها و وضعیت سلامت و برخی مشکلات در بیمارستان‌های گیلان از دیگر مشکلات استان و مطالبات مردمی است که نیازمند توجه ویژه است.

نظر شما