شناسهٔ خبر: 68324767 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی/ برای او دعا کنید

بهروز جلالی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی توضیح داد: چهارشنبه شب -۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - حال محمدعلی بهمنی ناخوش و به بیمارستان منتقل شد. همان شب به دلیل خونریزی نیم‌کره مغزی‌اش به شکل اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت. در این عمل پزشکان سعی کردند تا به بافت مغز آسیب نزنند و خون را تخلیه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک شاعر و منتقد ادبی با بیان اینکه «محمدعلی بهمنی» شاعر و غزلسرا دچار خونریزی مغزی شده است، گفت: او فوری تحت عمل جراحی قرار گرفته است و اکنون در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بستری است.

بهروز جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب ایرنا، درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی توضیح داد: چهارشنبه شب -۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - حال محمدعلی بهمنی ناخوش و به بیمارستان منتقل شد. همان شب به دلیل خونریزی نیم‌کره مغزی‌اش به شکل اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت. در این عمل پزشکان سعی کردند تا به بافت مغز آسیب نزنند و خون را تخلیه کنند.

این شاعر با اشاره به اینکه بهمنی بعد از عمل جراحی در بخش ICU (مراقبت‌های ویژه) بستری است، ادامه داد: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیکنام حسینی‌پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به شکل تلفنی جویای حال این غزل‌سرا هستند.

او از مردم و اهالی فرهنگ و ادب خواست تا برای بهبود سلامت بهمنی دعا کنند.

 

نظر شما