شناسهٔ خبر: 68323430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری اردبیل:

استفاده از فناوری‌های نوین رویکرد مهم دستگاه قضایی است

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از فناوری‌های نوین برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات قضایی به مردم رویکرد مهم دستگاه قضایی به ویژه در چند سال اخیر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر جمعه در دیدار اعضای جدید هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کل استان اردبیل اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در جهت تسریع و تسهیل ارائه خدمات قضائی به مردم رویکرد مهم دستگاه قضائی به ویژه در چند سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به الزامات خدمات‌رسانی متناسب با جامعه امروزی افزود: همکاری و هماهنگی مجموعه‌های مرتبط با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های این فناوری‌ها می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به اهمیت کار وکلا در احقاق حق و عدالت اشاره کرد و گفت: راهنمایی درست و مطابق با قانون موکلین از سوی وکلا موجب دریافت اطلاعات جامع و زوایای مختلف پرونده از سوی موکلین شده که می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده‌ها بسیار کارساز باشد.

حجت‌الاسلام کثیرلو از راه اندازی دادگاه‌های صلح در محاکم خبر داد و بیان کرد: اطلاع و ارتقای دانش حقوقی وکلا از قوانین مربوطه مورد تاکید بوده و دوره‌های آموزشی برای وکلا به ویژه وکلای جوان باید برگزار شود که اجرایی کردن آن از سوی مسؤولان مرتبط باید در اولویت قرار گیرد.

نظر شما