شناسهٔ خبر: 68322287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

استقلال با ترکیبی کمی متفاوت نسبت به بازی نخست به مصاف ملوان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان به میدان خواهد و مقابل تیم آماده مازیار زارع که در هفته نخست سختکوش و دونده نشان داد، کار ساده‌ای نخواهد داشت، نکونام در این مسابقه چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد، اما برای جایگزینی آن‌ها بازیکنان سرحال و آماده‌ای در اختیار دارد.

آبی‌ها در هفته نخست جلالی، اندونگ، محمدی و بلانکو را در اختیار نداشتند که مجوز حضور دیدیه اندونگ هافبک گابنی این تیم صادر شد، اما سه بازیکن دیگر همچنان شرایط حضور در مسابقه را نخواهند داشت.

با توجه به بازیکنانی که استقلال در اختیار دارد ترکیب احتمالی این تیم در دیدار با ملوان به شکل زیر خواهد بود:

 

سید حسین حسینی:

کاپیتان استقلال در بازی نخست ستاره این تیم بود و با چند واکنش خوب و البته مهار فوق‌العاده او روی توپ ارسالی آزادمنش یکی از دلایل بازگشت آبی‌ها به مسابقه و پیروزی آن‌ها در این بازی بود، حسینی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

 

زکی‌پور، سهرابیان، سیلوا، رضاییان:

با توجه به آمادگی مدافعان استقلال و عملکرد آن‌ها در بازی نخست، بعید به نظر می‌رسد که نکونام ترکیب خود را با تغییر خاصی به میدان بفرستد، میلاد زکی‌پور در غیاب جلالی در سمت چپ زمین حضور پیدا خواهد کرد، آرمین سهرابیان به همراه سیلوا زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند و رامین رضاییان ستاره استقلال در دیدار با شمس آذر در سمت راست حضور پیدا خواهد کرد.

 

با توجه به بازیکنان سرعتی ملوان در جناحین رضاییان و زکی‌پور نقش کلیدی در این مسابقه خواهند داشت و احتمال حضور سامان فلاح به جای سیلوا در این مسابقه وجود خواهد داشت، نکونام برای پوشش عمق خط دفاعی به بازیکنان سرعتی نیاز خواهد داشت.

 

چشمی، اندونگ:

زوجی که استقلالی‌ها در انتظار شکل گرفتن آن بودند به احتمال زیاد در میدان حضور پیدا خواهد کرد، روزبه چشمی در پست ۶ و اندونگ در پست ۸، بازیکنان باکیفیت و توانمندی هستند که به خوبی در کار‌های دفاعی و هجومی می‌توانند خیال آبی‌ها را راحت کنند. البته میزان آمادگی و فرم بدنی اندونگ مشخص نیست و باید کیفیت او در میانه میدان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

 

ماشاریپوف، رضاوند، اسلامی:

با توجه به عملکرد خوب خط میانی استقلال در بازی با شمس آذر و درخشش محمدحسین اسلامی او را باید یکی از بازیکنان ثابت استقلال مقابل ملوان در نظر بگیریم. جلال‌الدین ماشاریپوف هم با نقش محوری و حرکات تاثیرگذاری که در ترکیب دارد یکی از بازیکنان بدون جانشین استقلال خواهد بود، اما نقطه مبهم ترکیب استقلال استفاده از گائل کاکوتا یا آرش رضاوند خواهد بود که با توجه به حضور نورافکن و نیما انتظاری در ترکیب ملوان به نظر می‌رسد که نکونام برای جنگ‌های میانه میدان از رضاوند در ترکیب اصلی خود استفاده کند و احتمال حضور کاکوتا در جریان مسابقه وجود داشته باشد.

 

رمضانی:

آرمان رمضانی تنها دارایی استقلال در خط حمله بازیکن بدون جانشینی است که به میدان خواهد رفت، آرمان در بازی هفته نخست برای استقلال گلزنی کرد و از انگیزه بالایی برای حضور در میدان بهره‌مند خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی استقلال در مقابل ملوان:

حسینی، سیلوا (فلاح)، سهرابیان، زکی‌پور، رضاییان، اندونگ، چشمی، ماشاریپوف، رضاوند (کاکوتا)، اسلامی، رمضانی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما