شناسهٔ خبر: 68322216 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لاپید: دولت اسرائیل در مسیر فروپاشی قرار دارد

صاحب‌خبر -
لاپید: دولت اسرائیل در مسیر فروپاشی قرار دارد
خبرگزاری آریا - «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در اعترافی تلخ اذعان کرد که دولت اسرائیل بار دیگر در مسیری پیش می رود که امنیت داخلی اسرائیل دچار فروپاشی می شود.

لاپید افزود: پیام رئیس شاباک ( نام سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل) درخصوص حمله به یهودی ها در کرانه باختری آخرین هشدار درباره فاجعه آینده است .
مسؤول پیشین دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» دیروز چهارشنبه (31 مردادماه) به سران تل آویو درباره تشدید حملات به شهرک نشینان صهیونیست‌ در کرانه باختری رود اردن و تکرار حادثه هفتم اکتبر 2023 (15 مهر 1402) در این منطقه هشدار داد .
«یوسی امروسی» مسئول سابق شاباک با اشاره به آمار افزایش چشمگیر عملیات مبارزان فلسطینی علیه صهیونیست ها در کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با وجود 60 مورد یورش نظامیان این رژیم به مناطق مختلف کرانه باختری برای مقابله با این مبارزان و نیز بازداشت بیش از چهار هزار و چهارصد شهروند فلسطینی گفت: در واقع این آمار و ارقام جنون آمیز است زیرا حملات بزرگی را با استفاده از بمب، تیراندازی و سلاح سرد شامل می شود که مرگ آفرین است. کرانه باختری مدتهاست که شعله ور شده است و از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه به شکل قابل ملاحظه ای بر شدت آن افزوده شده است.

نظر شما