شناسهٔ خبر: 68322078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

غلامحسین کرباسچی:

آقای پزشکیان و وزرا هرروز صبح به وعده‌های خود فکر کرده و آن‌ها را مرور کنند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وزرا وعده‌های خود را را از یاد نبرند و آن‌ها را جلوی چشم‌شان گذاشته و هر روز صبح به آن نگاه کنند. آقای رئیس‌جمهور هم هر روز صبح به وعده‌هایی که داده فکر کند و آن‌ها را مرور کند و ببیند چقدر به آن نزدیک شده است.

صاحب‌خبر -
آقای پزشکیان و وزرا هرروز صبح به وعده‌های خود فکر کرده و آن‌ها را مرور کنند
کد خبر: 672223
|
۱۴۰۳/۰۶/۰۲ ۱۰:۱۰:۰۰

غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارزیابی رای اعتماد مجلس دوازدهم به کل کابینه مسعود پزشکیان گفت: آقای پزشکیان در صحبت‌ها و معرفی افراد، زمینه‌ای فراهم کردند که با وجود آنکه در این مجلس افراد افراطی و تندرو حضور داشتند، ترکیبی بود که نمی‌توان گفت فقط مربوط به اصلاح طلبان و یا کسانی که به ایشان رای دادند است.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت وگوی کرباسچی را در ادامه می خوانید:

 

بعضی از افرادی که در کابینه آقای رئیس جمهور حضور دارند در زمان انتخابات رسما علیه آقای پزشکیان تبلیغ کرده و حتی رای خودشان را هم نشان دادند. این برخورد آقای پزشکیان، مجلس را تحت تاثیر قرار داد و افرادی هم که معرفی شدند برخورد خوبی از خود نشان دادند و مجلس هم روحیه همکاری و همراهی خود را نشان داد تا در نهایت بعضی از مشکلات کشور را با این روحیه‌ای که شکل گرفته حل کرد.

در مجموع شرایط کشور به جایی رسیده که تقریبا غیر از گروه‌هایی که خیلی افراطی هستند مثل بعضی از این گروه‌ها که به اسم جبهه پایداری و امثالهم خودشان را معرفی می‌کنند، مابقی متوجه شدند که تقریبا شرایط کشور در زمینه‌های مختلف، بحرانی است.

مسلما در عمل و اجرا یکسری مسائل و اختلافات پیش می‌آید، اینکه آقای پزشکیان و دولت او بتواند تا چه حدی این همدلی و وفاق را حفظ کرده و پیش برود، باید در عمل دید و هر دو طرف باید این روحیه را داشته باشند. اصلاح‌طلبان هر توافق و پیوندی با آقای پزشکیان دارند، در شرایط فعلی هیچ‌وقت متوقع خواسته‌های غیراعتدالی نیستند و خواسته‌هایی که فقط مطابق با سلیقه سیاسی آنها باشد را مطالبه نمی‌کنند.

گمان می‌کنم در کشور این زمینه وجود دارد و امیدوارم آقای پزشکیان این وقت و فرصت را از دست ندهد. هر اتفاقی که در کشور بیفتد و هر مسأله‌ای وجود داشته باشد، متوجه دستگاه‌های اجرایی است که ایشان انتخاب کرده و هر روز که بگذرد یک قدم از فرصت چهارساله آقای رئیس جمهور طی شده و باید به اهدافی که اعلام کرده یک قدم نزدیک شود.

آقای رئیس‌جمهور هم هر روز صبح به وعده‌هایی که داده فکر کند و آن‌ها را مرور کند و ببیند چقدر به آن نزدیک شده است. اولویت‌‌ها همین حرف‌هایی است که زده شده و خارج از مشکلات کشور نیست. در نهایت مسأله آب آشامیدنی، کمبود برق، آب کشاروزی، ناترازی گاز و هر جایی که مشکلاتی در آنجا وجود دارد که به بخشی‌ از آن اشاره کردیم، همه این موارد در اولویت قرار دارد و همه وزرا بکوشند تا به وعده‌هایی که دادند عمل کنند. 

نظر شما