شناسهٔ خبر: 68321666 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

نماینده مجلس: مجلس در تحقق وفاق ملی با دولت همراهی کرد

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی کابینه، آمادگی خود را برای همراهی با دولت در وفاق ملی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی کابینه، آمادگی خود را برای همراهی با دولت در وفاق ملی اعلام کرد. 

«اکبر رنجبرزاده»  با اشاره به رای اعتماد مجلس به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: مجلس با رای اعتماد به تمامی وزرای پیشنهادی کابینه آمادگی خود برای همراهی با دولت وفاق ملی در خدمت به مردم را اعلام کرد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: ما به خاطر این ایده و طرح جدید از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم با دولت همراهی کامل خواهیم داشت.

وی افزود: دولت وفاق ملی که برای نخستین بار از سوی آقای پزشکیان مطرح شده، یک ایده جدید است که باید قوای مقننه و قضاییه نیز برای عملیاتی شدن آن وارد میدان شوند.

رنجبررزاده خاطرنشان کرد: مجلس با رای اعتماد به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، همراهی خود برای اجرایی شدن و عملیاتی شدن وفاق ملی برای خدمت به مردم اعلام کرد و این حرکت نو نوید دهنده یک بسیج همگانی برای خدمت به مردم است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: پس از سال‌ها اختلاف بین جریان‌های سیاسی، امروز شاهد یک ایده جدید تحت عنوان وفاق ملی هستیم که توسط آقای پزشکیان مطرح شده و همه باید در کنار دولت خدمت به مردم را با قدرت و قوت در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند../ایرنا

 

برچسب‌ها:

نظر شما