شناسهٔ خبر: 68321154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸۴ پروژه هفته دولت سمنان به صورت متمرکز افتتاح شد

آئین افتتاح متمرکز ۸۶ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان صبح امروز با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آئین افتتاح متمرکز 86 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان صبح امروز با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده یحیی ابن موسی‌الکاظم(ع) سمنان آغاز شد. در این آئین همچنین عملیات اجرایی هشت پروژه شهرستان سمنان نیز آغاز شده است. 

محمد بهرامی در این آئین با اشاره به مجموع پروژه‌های هفته دولت امسال در این شهرستان، بیان کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان سمنان 92 پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسمی شده یا به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه‌ها با صرف اعتبار 23 هزار میلیارد ریال آماده افتتاح شده یا فرار این برای تکمیل آن هزینه شود..

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 76 پروژه عمرانی با اعتبار 575 میلیارد تومان افتتاح و هشت پروژه نیز با صرف اعتبار 140 میلیارد تومان در این بخش کلنگ‌زنی می‌شود. همچنین هشت پروژه اقتصادی با صرف اعتبار یک‌ هزار و 603 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سمنان اضافه کرد: پروژه‌های هفته دولت سمنان در حوزه‌های مختلف زیرساختی، راه، منابع طبیعی و آبخیزداری، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، دانشگاه سمنان، دهیاری‌ها، کشاورزی، آبفا، شهرک صنعتی، شرکت گاز آماده افتتاح شده است. اعتبار پروژه‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر مختلفی در حوزه راه به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها گام مهمی در راستای کاهش حوادث جاده‌ای در مناطق مختلف برداشته شده است.

بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: 296 هکتار در قالب نهضت ملی مسکن به اراضی الحاقی شهر سمنان اضافه شد. در حال حاضر دو هزار و 195 واحد ساختمانی در حال احداث است. با افتتاح این پروژه‌ها، برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان به صورت رسمی آغاز شد.

انتهای پیام/363/

نظر شما