شناسهٔ خبر: 68319671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آلیسون: اشلوت و کلوپ فرقی با هم ندارند!

از نظر آلیسون بکر نگرش کلی لیورپول موفقیت است و فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی این تیم باشد‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نخستین بازی خود بعد از ۹ سال با سرمربی جدید، در هفته اول لیگ برتر با نتیجه ۲-۰ از سد ایپسویچ تاون گذشت تا آرنه اشلوت با آرامش بیشتری به کار خود در این تیم ادامه دهد‌. یکی از نکات امیدوار کننده شاگردان اشلوت در این دیدار، کلین‌شیت و دفاع تیمی خوب آنها در برابر تیم تازه صعود کرده ایپسویچ بود.

در همین راستا، آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپولی‌ها درخصوص این دیدار و نخستین کلین‌شیت خود در فصل جدید در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه لیورپول گفت:" همانطور که مربی از ما خواست بازی کردیم و خوشبختانه هم به برد و هم کلین‌شیت رسیدیم. اشلوت تاکید ویژه‌ای بر بسته ماندن دروازه دارد."

علاوه بر عملکرد خوب دفاعی و کلین‌شیت، تیم‌مان از نظر‌ تهاجمی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. همانگونه که دیدید در بازی با ایپسویچ تاون حملات زیادی را روی دروازه میزبان خود ایجاد کردیم که البته تنها دو مورد از آن‌ها تبدیل به گل‌ شد.

البته که برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم اما بسیار خوشحالیم که توانستیم از نخستین بازی فصل با کسب سه امتیاز و کلین‌شیت از زمین خارج شویم.

1993627

آلیسون درخصوص بازی با پای خود و همچنین بازی‌سازی لیورپول از عقب زمین گفت:" این مورد یکی‌ از دستورات تاکتیکی اشلوت است و خیلی خوشحالم که این مربی به بازی‌سازی از عقب زمین اعتقاد دارد. یورگن کلوپ نیز همینقدر به بازی‌سازی از عقب زمین و استفاده از پاس‌های کوتاه برای خلق موقعیت گل تاکید داشت."

آلیسون در پاسخ به آخرین سوال درخصوص تفاوت نگرش‌های یورگن کلوپ و ارنه اشلوت افزود:" بنظرم تفاوت آنچنانی در نگرش اشلوت و کلوپ وجود ندارد. اگرچه سلیقه مربیان در اجرای دستورات تاکتیکی متفاوت است اما لیورپول تحت هر شرایطی باید ببرد و موفق باشد. این یک نگرش کلی است که در تیم ما جا افتاده است. بنابراین سرمربی تیم هر کس که باشد، ما برای رسیدن به اهداف‌مان می‌جنگیم.

او در مورد بازی مقابل برنتفورد نیز گفت: طبیعتاً وقتی در آنفیلد و مقابل چشم هواداران‌مان به میدان می‌رویم، با انرژی و روحیه بیشتری وارد زمین می‌شویم. این نخستین بازی ما در آنفیلد است و مطمئناً برای کسب سه امتیاز همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

نظر شما