شناسهٔ خبر: 68319646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته دوم لیگ برتر بیست و چهارم؛

تقسیم امتیازات در اهواز/ زور شاگردان یحیی و محرم به هم نرسید

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر امروز پنج شنبه اول شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ و با قضاوت حسین زمانی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی، احسان پهلوان (۶۹- ساسان انصاری)، محمد عسکری (۶۲ -امین قاسمی نژاد)، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی

ترکیب مس: حامد لک، حسن جعفری، مجید نصیری، محمدرضا مهدی زاده، میثم تیموری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری (۵۲- کارت زرد)، محمد علی نژاد، فرشید اسماعیلی (۶۹- سباستین اسپاهیو)، بهنام برزای (۶۹- علی شجاعی) و عیسی مرادی (۷۷- مهدی شریفی)

بازی در نیمه اول آرام دنبال شد و مس در دو نوبت شانس گلزنی داشت که با واکنش خوب دروازه بان ازبکستانی فولاد، موقعیت‌های این تیم از دست رفت. در دقیقه ۲۷، مس رفسنجان روی یک موقعیت خوب صاحب فرصت شد که شوت فرشید باقری با دفع توپ به موقع بازیکنان فولاد همراه شد تا این فرصت هم برای شاگردان نویدکیا از دست رود.

در نیمه دوم هم هر دو تیم تلاش‌های زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اما هیچکدام از آنها ثمره‌ای به همراه نداشت تا جدال شاگردان یحیی گل محمدی و محرم نویدکیا با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نظر شما