شناسهٔ خبر: 68314976 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سردار آزمون

عکس جنجالی سردار آزمون / بوسه عاشقانه سردار آزمون برایش دردسر ساز شد!!+عکس

بوسه عاشقانه سردار آزمون برایش دردسر ساز شد و سوژه تمام فضای مجازی شد در ادامه مشاهده خواهید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز: سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران است. سردار آزمون یکی از بازیکنان محبوب ایرانی است. سردار آزمون اصالت گلستانی دارد. سردار آزمون مذهب اهل سنت دارد. سردار آزمون علاقه ای زیادی به اسب دارد. در ادامه  بوسه عاشقانه سردار آزمون به یک اسب که سوژه فضای مجازی شد در ادامه مشاهده خواهیدکرد.

سردار ازمون

ازدواج سردار آزمون با آناهیتا کریمی

سردار آزمون در سال 1398 و در سن 25 سالگی با دختری به نام  آناهیتا کریمی نامزد کرد؛ همسر سردار آزمون متولد اواخر دهه 70 است و به فعالیت در رشته مدلینگ و زیبایی می پردازد. البته چندی قبل از ازدواج در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره ازدواجش گفت در شرف ازدواج است و چندی بعد در صفحه اینستاگرامش عکسی از همسر خود را منتشر کرد و طرفداران برایش کامنت تبریک گذاشتند. آناهیتا کریمی برعکس همسر مهدی قایدی یا دیگر همسران افراد معروف هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارد و صفحه خاصی هم در هیچ فضای مجازی ندارد. همسر آزمون به دور از تمام حواشی دنیای سلبریتی ها زندگی می‌کند و عکس های او در کنار سردار آزمون توسط برخی صفحات مجازی منتشر شده است.

خانواده و مذهب

سردار آزمون در یک خانواده ترکمن و سنی بزرگ شده است. سردار آزمون یک خواهر به نام سولماز دارد. پدر سردار آزمون به نام خلیل آزمون هم در ورزش سر و دست دارد. او از بازیکنان ملی پوش و مربیان سرشناس والیبال گلستان است. مادر سردار آزمون خانه دار است. او فرزند دوم خانواده است.

 

نظر شما