شناسهٔ خبر: 68313855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دبیری ضمن قدردانی از رای اعتماد قاطع نمایندگان به وزرا:

دولت رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم را مکمل رویکرد خود در ایجاد وفاق ملی برای غلبه بر مشکلات می‌داند

صاحب‌خبر -
دولت رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم را مکمل رویکرد خود در ایجاد وفاق ملی برای غلبه بر مشکلات می‌داند
خبرگزاری آریا - معاون امور مجلس رئیس جمهور از رای اعتماد قاطع نمایندگان به وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم قدردانی کرد.


به گزارش سرویس سیاسی آریا ، شهرام دبیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با صدور پیامی ضمن قدردانی از رئیس و نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزاری پیشنهادی کابینه چهاردهم، گفت: دولت رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه را مکمل رویکرد خود در ایجاد وفاق ملی برای غلبه بر مشکلات و عزت و سرافرازی ایران عزیز می داند.
متن پیام به شرح ذیل است؛
بسمه تعالی
رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و دعای خیر، حسن اعتماد شما بزرگواران به وزرای پیشنهادی دولت وفاق ملی دکتر مسعود پزشکیان، موجب امتنان دولت، دلگرمی دلسوزان نظام و ارتقای روحیه امید در جامعه شد .
بررسی مجدانه صلاحیت وزرای پیشنهادی و رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت شریف ایران، تأکیدی مجدد بر همکاری و همدلی دو قوه برای نیل به پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و رفع مشکلات و گرفتاری های مردم است .
همچنین این رای اعتماد که قویترین رای مجلس به کابینه‌های پس از انقلاب است، بیش از هر چیز، پاسخ عملی و مثبت به توصیه های مشفقانه مقام معظم رهبری درخصوص حفظ و تقویت انسجام و همدلی و همگرایی دولت و مجلس و تاکیدات معظم له برای شکل گیری دولت کارآمد بود .
بر خود لازم می دانم صمیمانه از همه عزیزان بویژه از رئیس محترم مجلس شورای اسلامی که با تدبیر و مدیریت شایسته خود برای شکل گیری این وفاق و همدلی نقش ارزشمندی داشتند و نیز از هیات رییسه محترم، روسا و اعضای کمیسیون های مختلف و همه نمایندگان موافق و مخالف که در جلسات مختلف مجلس درباره وزرای پیشنهادی به اظهارنظر پرداختند، تشکر کرده و آمادگی دولت را برای همکاری بهتر و بیشتر با مجلس شورای اسلامی در همه زمینه ها اعلام کنم .
همچنین از تلاش های بی وقفه، هماهنگ و دلسوزانه معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز که با هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در دفاع از وزیران پیشنهادی و برنامه های دولت، تلاش ارزشمندی داشتند، تا نمایندگان بطور کامل با برنامه های وزرا در بخش های مختلف آشنا شوند صمیمانه قدردانی می کنم .
همراهی اصحاب رسانه در روشنگری و اطلاع رسانی جامع و مفید را نیز قدر می نهم .
بدون تردید همانگونه که رئیس محترم جمهور بارها تاکید کردند، دولت رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه را مکمل رویکرد خود در ایجاد وفاق ملی برای غلبه بر مشکلات و عزت و سرافرازی ایران عزیز می داند و مصمم هستیم این مسیر را در کنار یکدیگر با تعامل و وفاق برای اجرای سیاست های کلی، قانون برنامه هفتم و برنامه های تحولی برای توسعه و پیشرفت کشور را با قوت ادامه دهیم . /
پایان پیام

نظر شما