شناسهٔ خبر: 68312978 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازي به فرزانه صادق‌مالواجرد

صاحب‌خبر -
پيام تبريک مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازي به فرزانه صادق‌مالواجرد
خبرگزاری آریا - مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی انتخاب فرزانه صادق‌مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری آریا، در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی، سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان و خانواده این وزارتخانه پیام تبریکی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است:
سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد 
وزیر محترم راه شهرسازی
حسن انتخاب رئیس جمهور محترم و رای قاطع و معنادار نمایندگان ملت در خانه ملت به سرکار عالی و تصدی وزارت راه و شهرسازی را به حضورتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
انتخاب حضرتعالی به عنوان یکی از بانوان متخصص، اندیشمند، فرهیخته و متعهد این وزارتخانه در جایگاه نخستین وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران، مایه مباهات و بالندگی تمامی بانوان فرهیخته کشورمان، به ویژه بانوان تلاشگر و متخصص شاغل در مجموعه این وزارتخانه می‌باشد.
بی‌شک حسن انتخاب سرکار عالی، امیدهای فراوانی را برای عنایت و توجه بیش از پیش به توانمندی و شایستگی زنان این مرز و بوم، مخصوصا در مجموعه گسترده و تخصصی وزارت راه و شهرسازی زنده ساخته و بانوان این وزارتخانه در طی این مسیر، همراه، پشتیبان و یاورتان خواهند بود.
ضمن عرض تبریک مجدد، از درگاه پروردگار متعال توفیقات روزافزونتان را در پذیرش این مسئولیت خطیر مسئلت دارم.
سیده انسیه سید جوادی
مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی

نظر شما