شناسهٔ خبر: 68312462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی بوشهر:

کاروان خودروهای شوتی در دیلم توقیف شد/ کشف قاچاق در گناوه و دشتی

بوشهر- جانشین انتظامی استان بوشهر از توقیف هشت دستگاه خودروی سواری شوتی و کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی دیلم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی خاکی منتهی به استان همجوار به ۸ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

جانشین انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران در بازرسی از خودروها؛ انواع کالای قاچاق از قبیل: لوازم برقی خانگی، لوازم برقی آشپزخانه که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی بوده را کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند خاطرنشان کرد: در این خصوص ۸ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۸ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در گناوه

جانشین انتظامی استان بوشهر از کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان گناوه خبر داد و افزود: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان گناوه در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و طرح توقیف خودروهای شوتی حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ دارای پلاک مخدوش مشکوک که خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کشف تنباکو میوه‌ای قاچاق در دشتی

جانشین انتظامی استان بوشهر از کشف تنباکو میوه‌ای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد و گفت: روز گذشته مأموران انظامی شهرستان دشتی در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آنها را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای متوقف شده بیش از ۱۲ هزار بسته تنباکو میوه‌ای قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف شد.

جانشین انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

نظر شما