شناسهٔ خبر: 68311509 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مسئول برق موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خبر داد:

تامین برق پایدار موکب کریمه اهل بیت(س)

حوزه/ مسئول برق موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: مدت تقریبا چهل روز و در سه مرحله با نیروهای افتخاری در این موکب عزیز حاضر شدیم و کار امور برقی موکب را از ابتدا تا انتها به انجام رساندیم تا زوار عزیز مشکلی از لحاظ وسائل سرمایشی نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

مهندس اصلان مسئول امور برق موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ از خدمات فنی ارائه شده در این بخش گفت و خاطرنشان ساخت: مدت تقریبا چهل روز و در سه مرحله با نیروهای افتخاری در این موکب عزیز حاضر شدیم و کار امور برقی موکب را از ابتدا تا انتها به انجام رساندیم تا زوار عزیز مشکلی از لحاظ وسائل سرمایشی نداشته باشند.

وی افزود: با تلاش کلیه پرسنل خدوم این بخش به ویژه نیروهای افتخاری کارهای بزرگی صورت گرفته و خوشحال هستیم که الان وقتی زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به این موکب می آید در فضایی خنک قرار می گیرد و نسبت به سالهای گذشته با آرامش و استراحت بهتری روبروست.

اصلان گفت: وظیفه ما تامین برق پایدار برای موکب است؛ مصرف امسال برق به خاطر ساخت و سازهای جدیدی که صورت گرفته است به شدت افزایش پیدا کرده، ولی خوشبختانه به لطف امام حسین علیه السلام فعلا مشکل خاصی نداریم و تمام سیستم های روشنایی و سرمایشی و آبرسانی خیلی دقیق و منظم در حال کارهستند.

وی از همکاری خوب دولت عراق برای تامین برق گفت و خاطرنشان ساخت: به علت مشکلاتی که کشور عراق دارد تامین برق در مسیر نجف تا کربلا با مشکلات خاصی مواجهه است؛ معمولا قبل از ایام اربعین خاموشی های طولانی مدت و تعداد بالا در روز داشتیم اما الان با کمک دولت عراق این خاموشی ها خیلی کوتاه تر و تعدادش کمتر شده و خوشبختانه برای این موکب یک ترانس برق جدید نصب شده تا مشکلات ما در عرصه تامین برق به حداقل ممکن برسد.

اصلان درپایان سخنان خود از انگیزه خود و پرسنل این بخش برای کار در موکب گفت و خاطرنشان ساخت: همکاران ما به خاطر رضای خدا و خشنودی حضرت امام حسین علیه السلام و زوارش در این جا مشغول خدمت هستند و امیدواریم تلاش های من و همه همکارانم مورد لطف و نظر سیدالشهدا علیه السلام قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما