شناسهٔ خبر: 68310424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه مشگین شهر:

گره‌گشایی از مشکلات مردم بالاتر از ثواب زیارت سیدالشهدا است

مشگین شهر - امام جمعه مشگین شهر گفت: حل مسایل و گره‌گشایی از مشکلات مردم بالاتر از ثواب زیارت سیدالشهدا (ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار صبح پنجشنبه در جلسه اخلاق گرامیداشت هفته دولت و ضمن تسلیت ماه صفر و اربعین که در مصلی امام خمینی (ره) مشگین‌شهر برگزار شد اظهار کرد: بنا به فرمایش امام علی (ع) ویژگی‌های بزرگ پیامبران و امامان و اولیا خادمی و خدمتگزاری مردم است.

وی با اشاره به اینکه بهترین فرد نافع‌ترین فرد برای خدمت به مردم است تاکید کرد: حل و باز کردن گره مشکلات مردم بالاتر از ثواب زیارت سیدالشهدا است و هفته دولت فرصتی است برای خدمت گزاری به بندگان خدا و تجدید پیمان با شهدای ایران عزیز اسلامی به ویژه شهیدان دولت و خدمت است.

حجت الاسلام باوقار در تبیین جایگاه شهید رجایی گفت: شهدای دولت رجایی و باهنر در مدت کم خدمت، الگوی کارگزاران و در حقیقت شهید رجایی با تلاش مومنانه مظهر علم و عمل و اخلاص بود و عشق به عدالت و ارزش‌های الهی در شهید رجایی موج می‌زد.

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از بیاناتش در تشریح جایگاه شهدای خدمت با اشاره به فرمایش رهبری بیان کرد: شهید رئیسی دولت کار امید و حرکت، مردمی، عزت‌مندی در سیاست خارجی، زنده کردن امید در مردم، شجاع در موضع انقلابی، خستگی ناپذیر و اهل اخلاق و معنویت بود و شایسته است این روحیه در بدنه دولت جدید و چهاردهم هم نهادینه و توجه شود.

نظر شما