شناسهٔ خبر: 68310280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ستار هاشمی وزیر ارتباطات دولت چهاردهم به محل کار جدید خود رفت + عکس ستار هاشمی وزیر ارتباطات دولت چهاردهم به محل کار جدید خود رفت + عکس

صبح امروز، پنجشنبه، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات دولت چهاردهم همراه با «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات دولت سیزدهم با حضور در این وزارتخانه ابتدا در مزار شهید گمنام وزارت ارتباطات به روان پاک این شهید درود فرستاد و سپس دفتر کار خود در این وزارتخانه را تحویل گرفت. به گزارش ایرنا، وی پس از این دیدار،

صاحب‌خبر -

صبح امروز، پنجشنبه، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات دولت چهاردهم همراه با «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات دولت سیزدهم با حضور در این وزارتخانه ابتدا در مزار شهید گمنام وزارت ارتباطات به روان پاک این شهید درود فرستاد و سپس دفتر کار خود در این وزارتخانه را تحویل گرفت.

به گزارش ایرنا، وی پس از این دیدار، به سرعت با معاونان وزارتخانه تشکیل جلسه داد تا درباره مسائل پیش رو با آنها صحبت کند.

در این مراسم معاونت‌های مختلف وزارت ارتباطات به تشریح عملکرد بخش‌های زیرمجموعه خود پرداختند.

ستار هاشمی

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در جلسه هاشمی با معاونان وزارتخانه گفت: معرفی ستار هاشمی به عنوان وزیر ارتباطات امیدبخش بود و امیدوار بودیم که نمایندگان مجلس با رای اعتماد حضور ایشان را فراهم کنم.

وی تصریح کرد:‌ هاشمی، رکورد آرای وزارت ارتباطات را شکست،‌ قلبا خوشحالم و برای وی و همکاران آرزوی توفیق دارم. هر کمکی که از دست ما بر بیاید انجام می‌دهیم. باعث خوشحالی است که شخصیتی فرزانه و دانشمند و با اخلاق سکان وزارتخانه را برعهده می‌گیرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی با اکثریت آرا با تصدی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت چهاردهم از سوی سید ستار هاشمی موافقت کردند، هاشمی ۲۶۴ رای از ۲۸۸ نماینده حاضر کسب کرد.

ستار هاشمی، متول ۱۳۵۵ در یاسوج است. او دکترای مهندسی کامپیوتر دارد و استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر شیراز است. همچنین مدرک کارشناسی سخت‌افزار را از دانشگاه اصفهان، کارشناسی‌ارشد هوش مصنوعی را از دانشگاه علم و صنعت و دکترای هوش مصنوعی‌ را از دانشگاه علم و صنعت و موناش استرالیا گرفته است.

ستار هاشمی که در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) بود بعد از پایان این دولت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رفت و معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی در این سازمان شد.

منبع: etemadonline-672146

نظر شما