شناسهٔ خبر: 68304753 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کنایه گاریدو به نکونام در نشست خبری

کارلوس گاریدو در نشست مطبوعاتی پیرامون نقل و انتقالات تیمش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
کنایه گاریدو به نکونام در نشست خبری
کد خبر: 672111
|
۱۴۰۳/۰۵/۳۱ ۱۹:۴۷:۲۶

کنفرانس مطبوعاتی خوان کارلوس گاریدو ساعت ۱۷:۳۰ امروز در هتل بین المللی تبریز برگزار شد و چیزی که بیشتر به چشم آمد کنایه مربی اسپانیایی به همتای خود در استقلال بود.

به گزارش خبرورزشی، همه می دانیم نکونام در این چند روز برای تغییر استادیوم بازی با ملوان تمام تلاشش را کرد و حالا گاریدو می گوید مربی نباید در تعیین استادیوم دخالت کند! خلاصه حرف های او را بخوانید.

سلام به همه دوستان! متوجه هستیم که فردا یک بازی مهم پیش رو داریم. دومین بازی لیگ است، مسابقات را شروع می‌کنیم. مطمئنا فردا دوست داریم بازی را ببریم، متوجه این موضوع هستیم که در شروع فصل احتیاج به امتیاز و برد داریم که  شرایط را خوب پیش ببریم. ما اگر خوب فوتبال بازی کنیم میتوانیم بازی را ببریم.

بازی ما مقابل یک حریف بزرگ است و باید بهترین نحوه بازی را به نمایش بگذاریم. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که هر نتیجه در بازی‌های فوتبال ممکن است ولی ما هم می‌خواهیم برنده شویم.

موضوع اصلی این است که ما باید تمرکز را بگذاریم روی بازی بعدی. بازیهای پیشین نباید مهم باشند. مهم‌ترین موضوع این است که شرایط را بهتر کنیم. ما در حال شروع هستیم و نیاز داریم که تیم پیشرفت کند.  ما یک تیمی هستیم که همیشه باید برنده شویم.  مهم‌ترین موضوع در تیم بزرگ این است که وقتی نمیبریم آرامش خود را حفظ کنیم. این مهم است که لیگ را چطور شروع کنیم و باید خوب شروع کنیم اما الان باید با آرامش کار را پیش ببریم و در آخر فصل شرایطمان خوب  باشد چون جام را در آخر فصل می‌دهند.

من همیشه دوست دارم بهترین شرایط را داشته باشیم و در استادیوم خودمان بازی کنیم با حضور تماشاگران. اما نمی‌توانم نسبت به هر موضوعی اعتراض کنم و دوست ندارم دنبال بهانه باشم. من فکر می‌کنم چیزی که در نهایت اهمیت دارد این است که فدراسیون تصمیم می‌گیرد. من به عنوان سرمربی نباید در مورد محل بازی تصمیم بگیرم و من باید در استادیومی که تعیین می‌شود تیمم را به زمین بفرستم. استادیوم، استادیوم است. بیشتر از اینکه به فکر استادیوم باشیم باید به فکر تیم‌مان باشیم و بیشتر کار کنیم و بهتر باشیم. مطمئنا فردی که مسئول انتخاب استادیوم است، در این مورد بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع چیزی است که گفتم  مطمئنا بازی بین پرسپولیس و تراکتور دیدار متفاوتی است. آنها طرفداران زیادی دارند و این طرفداران زیاد بازی را خاص می‌کند. استادیوم پر از تماشاگر خواهد شد اما در انتها باید فوتبال بازی کنیم. بازیکنان داخل زمین همدیگر را می‌شناسند و باهم دوست هستند و این بازی را خاص خواهد کرد. این که بازیکنان همدیگر را بشناسند باعث می‌شود بیشتر تلاش کنند و بازی بهتر می‌شود. نسبت به جو ورزشگاه آگاه هستیم و بازیکنان حریف میشناسیم و بازیکنان خوبی هستند. ما به تنها چیزی که فکر می‌کنیم سه امتیاز است و تمام تلاشمان را می‌کنیم فوتبال بازی کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

در مورد جذب بازیکنان خیلی سوال شد. از جمله میلاد محمدی، ما عجله داشتیم یک دفاع چپ جذب کنیم و من این را خیلی وقت است که گفتم. ما باید بازیکنی جذب می‌کردیم که مناسب تیم باشد و نباید عجله می کردیم. در این زمان باید به باشگاه پرسپولیس تبریک بگوییم چون بازیکن مناسب را جذب کردند. من ترجیح می‌دادم او را یک ماه پیش داشته باشم اما الان خوشحالم که یک بازیکن خوب دارم. تبریک میگویم به آقا میلاد، شخصا برای او خوشحالم. بازیکنانی هستند که تازه اضافه شدند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که نیاز به زمان برای آمادگی بدنی دارند و باقی تیم یک ماه زحمت کشیدند و بقیه باید زحمت بکشند تا وفق پیدا کنند. این بازیکنان جدید هم زحمت بکشند تا به بقیه برسند.

در مورد قلی‌زاده همانطور که قبلا گفتم در مورد مسائل شخصی صحبت نمی‌کنم. من در مورد این موضوعات در نشست خبری صحبت نمی‌کنم.

در مورد اورونوف و عالیشاه باید بگویم که اورونوف آماده است اما امید عالیشاه را نداریم.

من فکر می‌کنم این بازی‌ها زیبا هستند. فوتبال خوب است که پر از تماشاگر باشد. اما شخصیت تیمی مهم است و باید با کیفیت بازی کنیم. من فکر می کنم پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و تیم و سنت، بازیکنانی دارد که می‌تواند در این موقعیت بازی کند.

 

نظر شما