شناسهٔ خبر: 68303879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مو رایس سیاوش را در اختیار باشگاه گذاشت!

سیاوش یزدانی با مشکل بزرگی در اصفهان روبرو شده و ممکن است این بار نتواند از این مهلکه به سلامت عبور کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، اولین بازی سپاهان در لیگ بیست و سوم در حالی برگزار شد که غیبت سه بازیکن در فهرست نفرات این تیم خودنمایی می‌کرد. هادی محمدی، مهدی لیموچی و سیاوش یزدانی سه بازیکنی بودند که برخلاف انتظارات به فهرست نهایی سپاهان نرسیده بودند تا بلافاصله پس از انتشار لیست مسابقه گمانه‌زنی درباره شرایط این سه بازیکن ایجاد شود.

در ادامه مشخص شد که مهدی لیموچی و هادی محمدی به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه و صادر نشدن کارت بازی اجازه حضور در فهرست و ترکیب سپاهان مقابل چادرملو در هفته اول را پیدا نکرده‌اند، اما ماجرای سیاوش یزدانی کاملا متفاوت بوده است.

درباره سیاوش یزدانی از اصفهان خبر می‌رسد که این مدافع خبرساز به دلیل تاخیر در چند جلسه تمرینی که همان اتفاقی است که آزمون را از لورکوزن هم دور کرد، موجبات ناراحتی و عصبانیت مورایس را فراهم کرده و سبب دوری این مدافع از تمرینات گروهی شده است.

البته این تمام اتفاقاتی نیست که سبب شده سیاوش یزدانی از فهرست بازی برابر چادرملو بیرون گذاشته شود و گفته می‌شود این مدافع یکی دو مرتبه در جریان تمرینات سپاهان با مورایس جر و بحثی داشته که منجر به خشم مورایس شده و سبب شده به طور کلی او را از حضور در تمرینات منع کند و در اختیار باشگاه بگذارد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که باشگاه سپاهان با مشکلات مربوط به سقف بودجه هم مواجه شده و در شرایطی که در پست دفاع میانی امین حزباوی، محمد دانشگر و وحدت حنانوف را در حال حاضر در دسترس دارد، رها شدن از دست قرارداد چند میلیاردی یکی از ستاره‌های تیم چندان خبر بدی هم برای مدیران باشگاه نیست.

سیاوش یزدانی در حالی از سوی مورایس به دلایل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته که در اردوی ترکیه یکی از نفرات اصلی تیم بود و حتی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست، اما در بازگشت تیم از اردوی ترکیه در باغ فردوس اوضاع برای ستاره خبرساز طلایی‌پوشان خوب پیش نرفته و حالا سرنوشت مبهمی پیش‌روی او قرار دارد.

با این وصف هیچ بعید نیست که به‌زودی سیاوش یزدانی مذاکراتش را با باشگاه‌های دیگر فوتبال ایران برای پیوستن به آنها آغاز کند تا هم باشگاه سپاهان بتواند کمی از بودجه خود را آزاد کند و هم این بازیکن در فضایی جدید شانس حضور دوباره در لیگ برتر را پیدا کند.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد سیاوش یزدانی که در دوره اول حضورش در سپاهان خاطرات بسیار خوشی داشت، در دوره دوم و در حالی که قصد داشت با پیراهن طلایی سپاهان از میادین فوتبالی خداحافظی کند، حالا مجبور به جدایی و انتخاب تیم جدیدی می‌شود.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما