شناسهٔ خبر: 68302467 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلام شرایط ویژه تسویه بدهی قبور در سازمان بهشت زهرا(س)

صاحب‌خبر -
اعلام شرایط ویژه تسویه بدهی قبور در سازمان بهشت زهرا(س)
خبرگزاری آریا - سازمان بهشت زهرا(س) با صدور اطلاعیه‌ای از فراهم شدن شرایط ویژه برای تسویه بدهی شهروندان به این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا ، سازمان بهشت زهرا(س) با صدور اطلاعیه‌ای از تعیین شرایط ویژه برای تسویه بدهی خرید و پیش‌خرید قبور در این آرامستان خبر داد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
به اطلاع شهروندان محترم تهرانی می‌رساند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال 1403، شرایط ویژه‌ای جهت تسویه بدهی مربوط به خرید و پیش‌خرید قبور در نظر گرفته شده است. لذا آن دسته از شهروندانی که تا پایان سال 1401، تمام یا بخشی از هزینه خرید یا پیش‌خرید قبر را پرداخت نکرده ‌اند در صورت مراجعه تا تاریخ 31/08/03 مشمول تخفیف و تقسیط خواهند شد.
بر این اساس به مراجعه کنندگانی که قبور خریداری شده آنها خالی از متوفی باشد 30 درصد و قبوری که حداقل یک متوفی در آن دفن شده باشد 50 درصد تخفیف در پرداخت تعلق خواهد گرفت.
در صورت عدم تسویه و عدم مراجعه واجدین شرایط به سازمان بهشت زهرا(س) جهت تعیین تکلیف بدهی خود، این سازمان بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص قبور خالی یاد شده تصمیم خواهد گرفت.
در این اطلاعیه آمده شهروندان مشمول می‌توانند جهت بهره‌مندی از شرایط ویژه تسویه بدهی مربوطه به محل سازمان بهشت زهرا(س)، ساختمان اداری شماره یک (امور درآمد) جنب باب الزهرا(س) مراجعه کنند.
گفتنی است اطلاع‌رسانی به شهروندان دارای بدهی از طریق سامانه پیامکی سازمان بهشت ‌زهرا(س) و رسانه‌های گروهی در حال انجام است. ضمنا شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 51633160 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/

نظر شما