شناسهٔ خبر: 68297239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتلتیک خوشبین است

شکستن طلسم 23 ساله بارسلونا با نیکو!

اتلتیک از سال 2001 نتوانسته در زمین بارسلونا پیروز شود، ولی با نیکو می‌خواهد آن را بشکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک قبل از رویارویی با بارسلونا سه جلسه تمرینی دیگر پیش رو دارد. این بازی یک چالش بزرگ است، زیرا شیرها از سال 2001 در قلمرو بارسا پیروز نشده‌اند. آخرین شادی در زمین بارسا در سال 2015 بود، البته بدون کسب برد. زمانی که تساوی باعث شد اتلتیک فاتح سوپرجام اسپانیا شود. این تیم 22 دیدار متوالی در لیگ نتوانسته در زمین بارسا برنده شود و مورد ارنستو والورده نیز مشابه است، بدون پیروزی در 16 بازی خارج از خانه مقابل بارسا با هدایت اتلتیک، اسپانیول و ویارئال. تراز با شیرها 10 باخت و 2 تساوی بوده است.

والورده این روزها تیمش را پشت درهای بسته تمرین می دهد و همچنین مراقب نیکو ویلیامز است که سلاح اصلی او در مونتجوئیک خواهد بود. وینگر ملی پوش که بارسا در طول تابستان او را می‌خواست، در بازی افتتاحیه لیگ مقابل ختافه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نتوانست مانع تساوی تیمش شود.

زمان تطبیق مجدد به پایان رسیده است و نیکو ویلیامز حالا امید اصلی والورده برای ضربه زدن به بارسلونا خواهد بود. نیکو به عنوان شروع‌کننده، احتمالا کنار برادرش ایناکی مقابل بارسا بازی خواهد کرد. شماره 10 اتلتیک در دقایق پایانی دیدار مقابل ختافه فوق العاده بود ولی نتوانست گلزنی کند.

پدیده یورو 2024 که در فینال موفق به گلزنی هم شد، با اتلتیک تا سال 2027 قرارداد دارد و بند فسخ آن 58 میلیون یورو است. پاری سن ژرمن و بارسلونا تیم‌هایی بودند که قبل از شروع لیگ بیشترین علاقه را به  او نشان دادند، اما نیکو تصمیم گرفت در بیلبائو بماند. شنبه در مونتجوئیک، تقابل او با بارسا فوق العاده جذاب خواهد بود.

نظر شما