شناسهٔ خبر: 68297222 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازديد مديرکل حوزه شهردار تهران از پل‌هاي عابر مکانيزه نوسازي شده در تهران

صاحب‌خبر -
بازديد مديرکل حوزه شهردار تهران از پل‌هاي عابر مکانيزه نوسازي شده در تهران
خبرگزاری آریا - معاون شهردار تهران در جریان بازدید از پل‌های عابر مکانیزه نوسازی شده، گزارش و موقعیت‌های راه‌اندازی 51 یونیت نو از 65 یونیت خریداری شده پله‌های ‌برقی را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری آریا ، مدیرکل حوزه شهردار تهران با همراهی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی، روز چهارشنبه 31 مردادماه 1403، از آخرین وضعیت نوسازی و ساماندهی پل‌های عابر مکانیزه تهران بازدید کرد.
معاون شهردار تهران در جریان بازدید میدانی مذکور، ضمن ارائه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی و رفع نواقص یونیت‌های پله‌های برقی، به راه‌اندازی 51 یونیت نو در مناطق مختلف شهر از 65 یونیت خریداری شده پله‌های ‌برقی بر اساس شناسایی پل‌های دارای اولویت خبر داد.
هادی حق‌بین در ادامه به احداث اتاقک‌های نگهبانی متحدالشکل در تمامی پل‌های عابر مکانیزه سطح شهر اشاره کرد و برنامه اقدام در خصوص تغییر وضعیت «پوشش ظاهری پل‌های عابر» را تشریح کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت ایجاد تحول در حوزه نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه، این مسئولیت خطیر را از اولویت‌های معاونت فنی و عمرانی و دغدغه‌های پرتکرار شهروندان برشمرد و نسبت به تأمین منابع مالی و نظارت مستمر بر کارکرد مطلوب این سازه‌های شهری، نکاتی را مطرح کرد.
گفتنی است، در جریان بازدید اخیر، پل‌های عابر مکانیزه در محله نارمک چهارراه سرسبز، بزرگراه شهید سلیمانی محله سیدخندان، بزرگراه شهید چمران تقاطع جلال آل‌احمد، میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزادی، بزرگراه شیخ فضل الله‌نوری مقابل آژانس هواپیمایی ماهان و خیابان آزادی روبه‌روی شهرداری منطقه 9 تهران مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

نظر شما