شناسهٔ خبر: 68296796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان قاین خبر داد؛

توقیف بیش از ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاین

بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه نیسان، ۲ تن تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فولادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره توقیف بیش از ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاین اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه ولی (عج) قائنات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۲ تن تخم مرغ غیر مجاز که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

نظر شما