شناسهٔ خبر: 68294840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

داماش فقط پرسپولیسی و استقلالی می‌گیرد:

دو بازیکن سرشناس جدید در رشت!

رضا آذری هافبک سابق استقلال و علیرضا ابراهیمی مدافع اسبق پرسپولیس به داماش گیلان پیوستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم داماش در راستای تقویت خود برای حضوری پرقدرت در فصل جدید لیگ آزادگان، با رضا آذری هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال و همچنین علیرضا ابراهیمی، کاپیتان سابق گل گهر و مدافع اسبق پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

آذری نخستین بار سال ۱۳۹۷ توسط وینفرد شفر در چند بازی برای استقلال به میدان رفت. با حضور استراماچونی او چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کرد و در زمان حضور فرهاد مجیدی و محمود فکری نیز به علت مصدومیت‌های متوالی چندان در زمین حاضر نمی‌شد و یک سالی هم به عنوان بازیکن قرضی در ماشین‌سازی به میدان رفت.

آذری طی چهارسال حضور در استقلال تنها ۲۲ بار در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و دو گل نیز به ثمر رساند. او سابقه چند دقیقه کاپیتانی در استقلال مقابل نساجی در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی سال ۱۴۰۱ را نیز در کارنامه دارد. این هافبک ۲۶ ساله بعد از جدایی از استقلال به سایپا پیوست و در دو فصل اخیر ۲۲ بار برای نارنجی پوشان در لیگ آزادگان به میدان رفت‌.

2070776

همچنین علیرضا ابراهیمی، مدافع سابق تیم‌های مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس به داماش پیوست تا این تیم رشتی یک مدافع وسط باتجربه را جذب کرده باشد.

علیرضا ابراهیمی بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با قراردادی یکساله به این تیم پیوست. ابراهیمی در پست دفاع وسط برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت و در فصل پیش رو شاگرد حمید درخشان خواهد بود.

2070775

او سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس، استقلال خوزستان، گل گهر، مس کرمان و نساجی را در کارنامه ورزشی خود دارد و این فصل در لیگ یک با تیم‌ داماش به زمین خواهد رفت.

ابراهیمی در لیگ بیست و یکم، یک فصل عضو پرسپولیس بود و پس از آن برای نساجی و مس کرمان به میدان رفت و حالا برای یک تیم پرطرفدار شمالی دیگر بازی خواهد کرد.

نظر شما