شناسهٔ خبر: 68294509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شرط سی تی برای بازگشت گون دوگان: مجانی بیا!

منچسترسیتی تنها در این صورت حاضر به قبول بازگشت ایل کای گون دوگان شده است که او به صورت رایگان راهی این باشگاه شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان در سال ۲۰۱۶ از دورتموند راهی منچسترسیتی شد و در طول چند سال اخیر توانست به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تحت هدایت پپ گواردیولا تبدیل شود و نقش مهمی را در قهرمانی‌های متعدد آنها در رقابت‎‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند.

با این حال، این بازیکن همیشه رؤیای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشت و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که سیتی را ترک کند و راهی بارسا شود تا این رؤیا را به واقعیت تبدیل کند، اما شرایط در این باشگاه مطابق انتظارش پیش رفت و روزهای سختی را سپری کرد.

همین وضعیت باعث شد که این ستاره آلمانی تصمیم به ترک بارسا تنها پس از یک سال بگیرد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در روزهای اخیر از تماس او با گواردیولا برای بازگشت به سیتی خبر دادند. این اتفاق حالا تایید شده اما سیتی تنها در صورتی با بازگشت او موافقت کرده که به صورت رایگان از بارسا جدا شود و در غیر این صورت آنها حاضر نیستند که هیچ مبلغی را برای برگرداندن این ستاره ۳3 ساله پرداخت کنند.

بارسا هم مشکلی با این موضوع ندارد و با توجه به این که جدایی او باعث خواهد شد که فضای دستمزد پرداختی این باشگاه بازتر شود و احتمال ثبت قرارداد دنی اولمو بالا برود، آنها با این جدایی بدون هیچ مشکلی موافقت خواهند کرد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما