شناسهٔ خبر: 68293167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

کارگاه ساخت مستند پرتره پیش رویداد «سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی» برگزار می‌شود

بهپور کریمیان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری کارگاه ساخت مستند پرتره پیش رویداد «سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی» در شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی آبان ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود، گفت: قبل از برگزاری این جشنواره پیش همایش‌ها و رویدادهای آموزشی تخصصی با موضوع میراث فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: این کارگاه تخصصی ویژه دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته کارگردانی سینما و هنرجویان انجمن سینمای جوان- فیلم‌سازان جوانی که تجربه ساخت حداقل یک فیلم کوتاه را داشته باشند و هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر سینمای مستند است.

ثابت اقلیدی تصریح کرد: متقاضیان حضور در کارگاه می‌بایست با اصول فیلمسازی آشنایی کامل داشته باشند و برای شرکت در این کارگاه لازم است رزومه خود را به ایمیل javadarmanmehr@yahoo.com ارسال کنند.

او با بیان اینکه شرکت در این کارگاه رایگان است، اظهار کرد: مدرس راهنمای این کارگاه تخصصی استاد سید حسین آزادی است و آخرین مهلت ارسال درخواست متقاضیان ۳ شهریورماه است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه کارگاه ساخت مستند پرتره ۵ شهریورماه در شیراز برگزار می شود، در خصوص مراحل اجرای این کارگاه گفت: بعد از ارسال رزومه متقاضیان شرکت در کارگاه، بررسی رزومه ها توسط مدرس و دبیرخانه کارگاه انجام می‌شود و سپس برگزاری جلسه توجیهی برای پذیرفته شدگان همچنین طرح های ارسالی توسط مدرس بررسی  و ساخت مستند پرتره، از مشاهیری که توسط برگزارکننده معرفی و به پنج طرح برگزیده کمک هزینه مالی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: کمک هزینه مالی در سه مرحله (تایید طرح/ زمان شروع تولید / تحویل پروژه) پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما