شناسهٔ خبر: 68292699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مشاور ترامپ: در صورت پیروزی، با روسیه گفتگو می‌کنیم

برایان هیوز مشاور ارشد کارزار انتخاباتی ترامپ بامداد چهارشنبه اظهار داشت که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات و قدرتمندتر کردن آمریکا، او می‌تواند با روسیه درباره کنترل تسلیحات گفتگو کند.

صاحب‌خبر -

مشاور ارشد نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه گفت که در صورت پیروزی «دونالد ترامپ»، او با روسیه درباره کنترل تسلیحاتی گفتگو خواهد کرد.

به گزارش فارس، «برایان هیوز» مشاور ارشد کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، از تصمیم ترامپ برای مذاکره با روسیه خبر داد.

هیوز بامداد چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهار داشت که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات و قدرتمندتر کردن آمریکا، او می‌تواند با روسیه درباره کنترل تسلیحات گفتگو کند.

به نوشته وبگاه «راشاتودی»، وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ترامپ علاقمند به معاهده‌های جدید کنترل تسلیحات با روسیه است، گفت: «رئیس جمهور ترامپ به صلح از طریق قدرت معتقد است».

مشاور ارشد ترامپ توضیح داد: «او به‌طور مکرر درباره یکی از مهم‌ترین موضوعات برای ایجاد یک کشور قوی‌تر صحبت کرده و این است که سیستم دفاع موشکی را انجام دهد که دهه‌ها درباره آن صحبت شده است».

هیوز همچنین افزود: «وقتی به موقعیت قوی‌تری در جهان رسیدید، می‌توانید سطح تسلیحات را ارزیابی کنید، سطوح تسلیحاتی که در مورد آن صحبت می‌شود، اما نمی‌توانید این بحث را امروز با آمریکا در چنین موقعیت ضعیفی شروع کنید».

نظر شما