شناسهٔ خبر: 68291349 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

گردان‌‌های قسام ویدئویی از اسرای اسرائیلی کشته‌شده را منتشر کرد

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) فایلی ویدیوئی درباره اسرای صهیونیست کشته‌شده در بمباران ارتش صهیونیستی علیه نوار غزه با عنوان «به آنها وعده و امید می‌دهد و در واقع شیطان جز وعده دروغ نمی‌دهد»، منتشر کرد.

صاحب‌خبر -
گردان‌‌های قسام ویدئویی از اسرای اسرائیلی کشته‌شده را منتشر کرد
کد خبر: 671993
|
۱۴۰۳/۰۵/۳۱ ۰۸:۴۱:۴۳

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  فایلی ویدیوئی درباره اسرای صهیونیست کشته‌شده در بمباران ارتش صهیونیستی علیه نوار غزه با عنوان «به آنها وعده و امید می‌دهد و در واقع شیطان جز وعده دروغ نمی‌دهد»، منتشر کرد. 

 به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گردان‌های قسام همچنین از اجرای چندین عملیات و کمین علیه نظامیان ارتش صهیونیستی در نوار غزه خبر داد و با صدور بیانیه‌های متوالی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که مبارزان ما توانسته اند نظامیان دشمن را که در شمال شهر حمد خان یونس تجمع کرده بودند، با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دهند.

این گردان‌ها همچنین اعلام کرد که «مبارزان ما از هدف قرار دادن موفقیت‌آمیز یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی با گلوله یاسین ۱۰۵ در کنار دانشگاه آزاد قدس در محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

در ادامه بیانیه‌های قسام آمده است که «مبارزان ما توانستند یک گروه از نظامیان صهیونیست مخفی‌شده در داخل یکی از منازل را با گلوله تی‌بی‌جی در کنار مدرسه القادسیه و یک گروه دیگر را هم با گلوله جنگی مشابه و نیز گلوله‌های ضد نفر در اردوگاه غربی محله تل السلطان در غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار دهند.

گردان‌های قسام همچنین از موفقیت مبارزانش در درگیری با گروهی از نظامیان یگان ویژه ارتش صهیونیستی با استفاده بمب‌های دست‌ساز و مسلسل ها خبر داد و اعلام کرد که در جریان این درگیری سه نفر از عناصر یگان ویژه ارتش صهیونیستی در منطقه کندا در محله تل السلطان در غرب شهر رفح کشته شدند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های قسام معمولا از عملیات‌های خود علیه نظامیان ارتش صهیونیستی و خودروهای نظامی این رژیم در جاده‌های مختلف محل درگیری تصویربرداری می‌کند و در این فایل های ویدیوئی جزئیات زیادی از عملیات‌های قسام علیه نظامیان صهیونیست دیده می‌شود.

نظر شما