شناسهٔ خبر: 68290634 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سیستان و بلوچستان/کارگران آبدار دلگان چند ماه دستمزد طلبکارند

کارگران آبدار شهرستان دلگان که در بخش‌های مختلف در نگهداری تاسیسات آبرسانی فعالیت دارند، حدود ۶ ماه دستمزد و سایر مزایا را از کارفرمای خود طلبکارند.

صاحب‌خبر -
کارگران آبدار در شهرستان دلگان حدود ۶ ماه مطالبات مزدی طلبکارند.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: کارگران آبدار شهرستان دلگان که در بخش‌های مختلف در نگهداری تاسیسات آبرسانی فعالیت دارند، حدود ۶ ماه دستمزد و سایر مزایا را از کارفرمای خود طلبکارند.
 
این کارگران که مدعی هستند تعویق ۶ ماهه‌ی حقوق؛ آن‌ها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است، در ادامه گفتند: عدم پرداخت دستمزد کارگران درحالیست که در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مطالباتمان چندین بار تجمع کردیم که آخرین آن روز یکشنبه برگزار شد.
 
یکی از آبداران در تشریح مشکلات پیش آمده، گفت: بعداز ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه کار هنوز وضعیت شغلی، حقوقی و بیمه‌ای مشخصی نداریم.
 
او افزود: در حالی مطالبات‌مان با تاخیر پرداخت می‌شود که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده، ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم اما مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان هیچ واکنشی نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت مطالبات‌مان و پرداخت حقوقه، بیمه و مشخص شدن وضعیت قراردادهایمان نشان نمی‌دهند.
 
این کارگر در خاتمه تصریح کرد: مسئولان استانی قول داده‌اند جلسه‌ای در خصوص مطالبات‌مان با مدیران آب و فاضلاب برگزار کنند.

نظر شما