شناسهٔ خبر: 68289991 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

وضعیت کرانه باختری بحرانی شد؛ نبرد شدید نیروهای مقاومت با نظامیان اسرائیل

ایرنا : نیروهای مقاومت طی ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری ۳۳ عملیات انجام دادند و در جریان این حملات خسارت های سنگینی به نظامیان رژیم صهیونیستی وارد شده است.

صاحب‌خبر -

در عملیات ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد درگیری و تیراندازی، انفجار چهار بمب، ۲ مورد مقابله با شهرک نشینان صهیونیست، پرتاب ۶ مورد بطری آتش زا، واژگونی خودروهای شهرک نشینان صهیونیست و ۱۱ مورد درگیری و نیز ۴ مورد تظاهرات ثبت شده است.

مبارزان مقاومت در جریان حمله به شهرک طمون و شهر طوباس و نیز شهرک تیاسیر چندین بمب در مسیر حرکت نظامیان صهیونیستی منفجر کرده و با آنها وارد درگیری مسلحانه شدند.

در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به شهرک طوباس نیز درگیری های شدیدی میان جوانان انقلابی فلسطینی و نظامیان صهیونیستی درگرفت که با عملیات های پرتاب سنگ همراه بود.

شهرک های مادما، سبسطیه، نابلس و اردوگاه العین در نابلس نیز شاهد درگیری های شدید میان جوانان انقلابی فلسطینی و نظامیان صهیونیست بود و جوانان فلسطینی تلاش کردند با پرتاب سنگ با نظامیان صهیونیست مقابله کنند.

در جریان نفوذ نظامیان صهیونیستی به شهرک جبع در جنین نیز، مبارزان مقاومت وارد درگیری های شدید با نظامیان ارتش صهیونیستی شدند و چندین بمب در مسیر پیشروی آنها منفجر کردند. شهر جنین همچنین شاهد برگزاری تظاهرات هایی در حمایت از شهدای فلسطینی و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی بود.

جوانان فلسطینی همچنین در نزدیکی شهرک «کوخاف یعقوب» با پرتاب سنگ در برابر حملات شهرک نشینان تندروی صهیونیست ایستادگی کردند و یک شهرک نشین را به صورت مستقیم زخمی کردند. جوانان انقلابی فلسطینی همچنین در شهر طولکرم علیه جنایت های رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و خواستار گرفته شدن انتقام خون های ریخته شده شهدا شدند.

در باقة الحطب قلقیلیه و حارس در سلفیت هم جوانان انقلابی وارد درگیری های شدید با عناصر ارتش صهیونیستی شدند و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند.

جوانان فلسطینی همچنین با هجوم شهرک نشینان صهیونیست در الخضر واقع در بیت لحم مقابله و ۶ بطری آتش زا به سمت آنها پرتاب کردند.

در الخلیل نیز درگیری های شدیدی در دورا درگرفت و در جریان برگزاری تظاهرات های متعدد، تظاهرات کنندگان اقدام به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیستی کردند.

نظر شما